fbpx Turundusraadio | Marketingi Instituut

Turundusraadio

Noorte meeditarbimine

312

Tänases saates räägib meile Hanno Kindel (OMD Eesti), mille poolest erineb noorte meediakasutus täiskasvanutest ja millised on tõusvad trendid. Anname teemat edasi läbi järgmiste küsimuste:

  • Kas ja kui suured on erinevate noorte vanusegruppide erinevused meediatarbimisel?
  • Missugune on noorte meediapäev? 
  • Kui suur on noorte offline meedia osakaal? Ka on mingid kanalid, mida nad üldse ei jälgi?
  • Milline oleks noortele parim meediamiks?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist! 

17. märts 2020
Kuula

Turundustäht märtsis 2020

311

 

Täna anname taaskord välja turundustähe silmapaistvaima kampaania eest veebruaris. Nagu ikka kuuluvad žüriisse Hanno Kindel (OMD Eesti) ja Matis Metsala (AD Form Baltics). Sel korral valisime tähe järgmiste kampaaniate seast: 

10. märts 2020
Kuula

Tööandja brändi loomise trendid

310

Sel korral on saatekülaliseks Marie Evart, kes on tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem tegevjuht. Enne Brandemi asutamist töötas Marie Playtechis ja CV keskuses värbajana ning kasutades sealt saadud kogmusi ja talle omase hea analüüsivõime ning usaldusväärsuse, on temast tänaseks saanud üks parimaid spetsialiste tööandja brändi loomise vallas. Palusime Mariel tutvustada tööandja brändi loomise trende ning tutvustada tänast olukorda Eestis. 

3. märts 2020
Kuula

Telia uus kanal Inspira

309

Tänasesse saatesse kutsusime külla Telia turundusjuhi Ranno Pajuri, et uurida nende uue telekanali Inspira ja selle tagamaade ning turunduse kohta. 

25. veebruar 2020
Kuula

SEO aastal 2020

308

Meie 19 saate külaliseks oli Priit Kallas, kellega toona rääkisime sellest kuidas kasutada sotsiaalmeediat rahvusvahelises turunduses. Täna kutsusime ta uuesti külla, et rääkida SEO-st aastalt 2020. 

Priit Kallas on töötanud viimased 24 aastat digiturundajana ja ta on üks tuntumaid SEO spetsialiste Eestis. Uurisime talt mida peab teadma täna SEO-st sellega alustades ning millised on trendid. 

18. veebruar 2020
Kuula

Turundustäht veebruar 2020

307

Tänases saates valime enim silmapaistnud kampaania jaanuaris 2020 ja arutleme selle kampaania tugevuste ning nõrkuste üle meie Turundustähe žüriiga, kuhu kuuluvad Matis Metsala (AD Form Baltics) ja Hanno Kindel (OMD Eesti). 

Kampaaniad, mille üle arutlesime: 

11. veebruar 2020
Kuula

Turundustäht jaanuar 2020

306

Turundustähe žürii, kuhu kuuluvad Anu-Mall Naarits, Hanno Kindel ja Matis Metsala, annab järjekordselt silmapaistvaima turundusteo eest tähe!

4. veebruar 2020
Kuula

Maailmakoristuspäeva turundus

305

Selle nädala saatekülaliseks on Erik Sakkov, kes tegeles Maailmakoristuspäeva (World Cleanup Day) turundusega. 

Palusime tal selgitada selle ülieduka ürituse turunduse telgitaguseid ning tema parimat praktikat kuidas tiimi juhtis. Samuti uurisime, mis võiks olla eelarve millega globaalsel tasandil midagi edukalt ära teha ja kuhu suunas Maailmakoristuspäev püüdlema peaks, et veelgi suuremaks kasvada. 

 

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. 

Mõnusat kuulamist! 

28. jaanuar 2020
Kuula

Tööandja brändi loomine Maximas

303

Kutsusime külla Maxima turundusdirektori Janne Laik, et rääkida tööandja brändist ja selle loomisest Maximas. 

Maxima alustas omal ajal tööandja brändiga väga keerulisest positsioonist, kus tegemist ei olnud mitte unistuste tööandjaga, vaid pigem vastupidi. Tänaseks on aeg edasi läinud ning leiame end olukorrast, kus ilma atraktiivse tööandja brändita enam ei saa. Uurisimegi Jannelt, kuidas nad Maximas tööandja brändi loovad:

14. jaanuar 2020
Kuula

Kuidas turundada Eesti tööstusalasid?

299

Teet Kuusmik (SA Ida-Virumaa Tööstusalade Arendus) on üks tuntumaid tööstusalade turundamise vallas ning temalt on palju õppida. Kutsusime ta saatesse ning palusime jagada oma kogemust tööstusalade turundamisest ning vastata paarile küsimusele: 

3. detsember 2019
Kuula

Uued suunad Eesti turismiturunduses

296

Kutsusime saatesse külla EASi turismiarenduskeskuse direktori Margus Sameli, et uurida millised on uued suunad Eesti turismiturunduses. 

12. november 2019
Kuula

Turundajate TOP - Samuel Põldaru

294

Kevadel viisime läbi konkursi "Turundajate TOP", mille raames koostasime testi, mis koosnes 10 kategooriast ja igas kategoorias oli 4 küsimust. Kokku osales konkursil ligikaudu 500 inimest ja vastajate keskmine punktisumma jäi 61% juurde. Üheks turundajaks, kes TOPi pääses, oli Samuel Põldaru. Kutsusime ta saatesse, et uurida milline on tema taust. 

22. oktoober 2019
Kuula

Kuidas meelitada välisinvesteeringuid Eestisse?

293

Maailmas toimub tohutu võidujooks välisinvesteeringutele. Kutsusime külla endise EASi välisinvesteeringute juhi Indrek Pällo, et uurida milline on välisinvesteeringute riiki meelitamise protsess, millised on peamised kommunikatsioonikanalid mida kasutatakse, millised on väikeste piirkondade võimalused välisinvesteeringuid endale meelitada. 

15. oktoober 2019
Kuula

Turundustäht september 2019

292

Valisime koos turundustähe žüriiga (Hanno Kindel, Matis Metsala) septembris enim silmapaistnud turundusteo, kuid mainisime ka ära paar kampaaniat, kes teises valguses silma paistsid. Sellel korral kuulusid tähe kandidaatide hulka:

8. oktoober 2019
Kuula

Otsepost

291
 
Omniva reklaamlahenduste juht Liisa Järsk annab nõu, kuidas otsepostitust kõige tõhusamalt kasutada. 
  • Millised lahendused on sobivad neile, kelle sihtgrupiks on äriklient ja neile kelle sihtgrupiks on eraklient?
  • Kuidas valmistada ette otseturunduse kampaaniat Omniva kaudu?
  • Millistele nüanssidele tuleb tähelepanu pöörata?
  • Kaua aega varem peab alustama?
  • Millised on parimad tulemused mida oodata? Too mõni hea näide. 
1. oktoober 2019
Kuula

Turundustäht suvi 2019

290

Turundustähe UUS HOOAEG!

Selle hooaja žüriisse kutsusime Hanno Kindel (OMD Eesti juht) ja Matis Metsala (Ad Form Balti müügidirektor). Koos nendega valisime välja juuli ja augusti turunduse õnnestuimate tegude vahel välja parima.

Enim silmapaistnud turundusteod suvel:

24. september 2019
Kuula

Laulupeo "Minu arm" turundus

288

Kutsusime külla Sten Weidebaumi, kes oli üks osa Laulupeo turundustiimist. Sel aastal paistis Laulupeo turundus eriliselt silma, saavutati suurepäraseid tulemusi ning jõuti õigete inimesteni. Palusime Stenil vastata järgmistele küsimustele:

10. september 2019
Kuula

How to develop a strategy?

284

Tänase saate külaliseks on Waldemar Pförtsch (GER), kes on Saksamaal University of Applied Sciences Pforzheim üks professoritest ja ka üks koolitusprogrammi Missioon Saksamaa koolitajatest. Pförtschil on pikaajaline kogemus ettevõtete nõustamises üle maailma, ta on välja andnud erinevaid raamatuid ning kuulub erinevate ettevõtete juhatusse. Palusime Waldemaril vastata järgmistele küsimustele ja tuua näiteid: 

13. august 2019
Kuula

Turundajate TOP - Mihkel Külaots

282 

Aprillis ja mais tekitas avalikkuses suurt furoori turundajate TOP ja esmaste testide tõdemus, et pooled turundajad ei oska arvutada. See kasvatas hulgaliselt proovijaid nii turunduse kui ka muudest valdkondadest. Siiski, kõige kõrgemasse tippu jõudsid valdavat ikkagi turundusega seotud inimesed. Kõige rohkem aga freelancerina oma teenuse pakkujad või väikeste agentuuride omanikud. Mihkel Külaots, üks Turunduse TOP10 hulka kuulujatest on täna stuudios, kellega arutame mis oskusi vaja edukal turundajal täna ja kuidas neid kujundada. 

25. juuni 2019
Kuula

Uus turundus

281

Tänane saade on pisut teisiti kui tavaliselt. Nimelt on saatejuhiks suhtekorraldaja Raul Kalev, kes intervjueerib Marketingi Instituudi tegevjuhti ja koolitusnädala Tallinn Marketing Weeki korraldajat Anu-Mall Naaritsat. Saate teemaks: UUS TURUNDUS, kus keskendume turunduse uutele väljakutsetele ja suunadele Eestis. 

18. juuni 2019
Kuula

How to use your own channels?

274

English below / Show is in English

Täna on saatekülaliseks Pavel Borevich (RUS), kes on ettevõtja ja konsultant. Saate põhiteemaks on oma kanalid, kuidas neid kasutada ja miks nendesse investeerida.

Saate pikkus on 24min.

Pavel Borevich oli ka üks Tallinn Marketing Week 2019 esinejatest.

--------

23. aprill 2019
Kuula

Arhetüübid turunduses

271

Tänaseks saatekülaliseks on Siim Pütsepp (Bränd Munk). Ta on mees, kes aitas varasemalt saatekülaliseks olnud Priit Kallase ettevõttel Iglucraft luua brändiloo läbi arhetüüpide.

Saates tutvustab Siim arhetüüpide teooriat läbi Eesti õllemaastiku, millised üldse on levinumad arhetüüpid turunduses ning mille järgi võiks turundaja valida arhetüübi, mille järgi brändi lugu kujundama hakata.

2. aprill 2019
Kuula

Influencer marketing with Avery Schrader

269

Sel korral on saatekülaliseks Avery Schrader, kes on Modashi asutaja ja tegevjuht. Rääkisime Averyga influencer turundusest, sellest kuidas see Euroopas ja Ameerikas erineb, kuhu selline turundus edasi võiks areneda ja paljust muust.

Saade on inglise keeles.

---

This time we have Avery Schrader as our guest, who is the founder and CEO of Modash. Modash is an influencer marketing platform and that's what this show is all about - influencer marketing. The main topics:

19. märts 2019
Kuula

Tööandja brändi loomine

262

Täna räägime Indrek Sarjasega G4S-ist sellest, missugused on G4S-i kogemused tööandja brändi loomises.

22. jaanuar 2019
Kuula