Uus turundus
281
Tänane saade on pisut teisiti kui tavaliselt. Nimelt on saatejuhiks suhtekorraldaja Raul Kalev, kes intervjueerib Marketingi Instituudi tegevjuhti ja koolitusnädala Tallinn Marketing Weeki korraldajat Anu-Mall Naaritsat. Saate teemaks: UUS TURUNDUS, kus keskendume turunduse uutele väljakutsetele ja suunadele Eestis.
Business Storytelling
279
Saade on inglise keeles! // Show is in English!
Selle saate külaliseks on pikaajalise BBC ajakirjaniku kogemusega ning tänaseks hinnatud koolitaja ja konsultandi rollis Steve Rawling (UK).
Palusime Stevel jagada meiega kõike, mida peaks teadma business storytelling-u kohta. Näiteks tõi ta välja millised on selle põhilised erinevused ja sarnasused muinasjuttudega, kuidas ühte head lugu kokku panna ning mis peab ühes heas loos kindlasti olema.
Saatepikkuseks 37 min.
How to do market research?
278
Saade on inglise keeles! // Show is in English!
Today we will focus on the most essential part of marketing: getting to know the customers. Jean Sutton from Actionline (UK) will guide us through the topic.
How to use your own channels?
274
English below / Show is in English
Täna on saatekülaliseks Pavel Borevich (RUS), kes on ettevõtja ja konsultant. Saate põhiteemaks on oma kanalid, kuidas neid kasutada ja miks nendesse investeerida.
Saate pikkus on 24min.
Pavel Borevich oli ka üks Tallinn Marketing Week 2019 esinejatest.
--------
Redefining Marketing
273
English below / Show is in English
Sel korral on saatekülaliseks Dr Nikolaos Dimitriadis, kes on ettevõtte Trizma Neuro tegevjuht ja auhinnatud kommunikatsioonispetsialist. Äärmiselt põneva arutelu mõningad pidepunktid Dr Dimitriadisega olid:
- Te olete kindel, et turundus on surnud. Miks?
- Kuidas turundus taaselustada?
- Millised on põhioskused, mida turundaja võiks osata, et oma väärtuslikkust tõestada?
- Millised võiksid olla juhi põhioskused, et turundajat õiges suunas juhtida?
Arhetüübid turunduses
271
Tänaseks saatekülaliseks on Siim Pütsepp (Bränd Munk). Ta on mees, kes aitas varasemalt saatekülaliseks olnud Priit Kallase ettevõttel Iglucraft luua brändiloo läbi arhetüüpide.
Saates tutvustab Siim arhetüüpide teooriat läbi Eesti õllemaastiku, millised üldse on levinumad arhetüüpid turunduses ning mille järgi võiks turundaja valida arhetüübi, mille järgi brändi lugu kujundama hakata.
Growth hacking
270
Tänaseks saate külaliseks on Yannick Khayati Belgiast. Khayati on The Growth Revolutioni asutaja ning tõeline growth hackingu spetsialist. Palusime Yannickul defineerida growth hacking, rääkida sellest millised on kolm peamist etappi sellises turundusmeetodis, millised on uued trendid ning kas üldse on võimalik kasvuhäkkida väikese eelarvega.
Saade on inglisekeelne.
Saate pikkus 30.16
Influencer marketing with Avery Schrader
269
Sel korral on saatekülaliseks Avery Schrader, kes on Modashi asutaja ja tegevjuht. Rääkisime Averyga influencer turundusest, sellest kuidas see Euroopas ja Ameerikas erineb, kuhu selline turundus edasi võiks areneda ja paljust muust.
Saade on inglise keeles.
---
This time we have Avery Schrader as our guest, who is the founder and CEO of Modash. Modash is an influencer marketing platform and that's what this show is all about - influencer marketing. The main topics:
Eesti kui atraktiivne koht töötamiseks
266
Saate pikkus 26.30
Growth hacking & culture hacking
265
Saates räägime:
Neuromarketing tips
258
Robin Gurney from neuromarketingtips.eu is explaining why is neuromarketing research important and explains how to use the findings in practice.
Employer Branding 3.0
177
Anna Dyhre, Consultant in Employer Branding and Senior Adviser at Coreworkers will share her experience and give a lot of practical advise how to get employer branding right! Lenght of the show 67.01
Anna Dyhre on esineja ka "Unistuste tööandja: 100 ideed" konverentsil. Registreeri kohe!
Creative Concept
175
Magnus Scheving, the founder of world famous TV show for kids LazyTown was sharing his experience in cultural export, marketing to kids and starting a new business. Extremely interesting! Lenght of the show 82.02
Strategic Partnerships in Sales
174
Johan Bynell, a sales consultant and lecturer at Estonian Business School will share a lot of practical advise! Length of the show 67.29
Employee Advocacy in Social Selling
152
Mikael Lauharanta from Smarp is sharing his experience. Very interesting show! Length of the show 50.21
Mikael Lauharanta on esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Sotsiaalne müük". Tule kuulama!
Performance Marketing
151
Marius Ivanovas, HTTPool Head of Performance Division shares his extensive knowledge! A must to listen! Length of the show 62.20
Marius Ivanovas on esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Müügi kiirendus". Tule kuulama!
Inbound Marketing
150
John Kennedy from Managing Director at Kennedy Andersson AB, HubSpot representative in Scandinavia shares his experience. Length 67.28
John Kennedy on esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Andmepõhine turundus".
Neuroscience based communication
144
Dr. Nikolaos Dimitriadis, Development Director of Executive Development Institute at Τhe University of Sheffield International Faculty, CITY College is sharing experience about neurosciences and it practical use in everyday marketing. Extremely exciting, you just cannot miss the show! Lenght 72.47
Cultural trends
143
Maxim Drozd Salt Marketing Research director is sharing very inspiring thougths. Length of the show 54.41
Destination branding
141
Lars-Ola Nordqvist ettevõttest Comvision jagab oma kogemusi sihtkohtade turundamisest. Väga kasulik! Saate pikkus 64.44
Lars-Ola Nordqvist on esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril „Rahvuse brändimine“.
Tailored employer branding
124
Daiga Ergle, Air Balticu ja Coalition Rewards personalidirektor jagab oma kogemusi tööandja brändi loomisest kahes erinevas organisatsioonis. Saate pikkus 64.35
Daiga on esineja ka "Unistuste tööandja: 100 ideed" konverentsil 28.jaanuaril 2016.a.
Brand Journalism
101
Saatekülalise Maria Rajakallioga, kes on SoMe Studio, sotsiaalmeedia brändingu ja digitaalse ettevõtluse konsultant Soomes, rääkisime sellest, mis on 'brand journalism' ja sisuturundus ning kuidas neid kõige paremini kasutada turunduses. Väga kasulik saade! Saate pikkus 56.13.
Film Promotion
100
Tänases juubelisaates on külaliseks Tatiana Detlofson, ettevõtte MEDIAPLANpr omanik, kes on tuntud kui filmi "Mandariinid" Kuldse Gloobuse ja Oscari kampaania läbiviija. Saate pikkus 65.39
Hea uudis Turundusraadio sõpradele! Alates tänasest on kõik Turundusraadio saated kuulamiseks üleval ka SoundCloud’is.
Coalition Loyalty Programs
97
Saates on külaliseks Anssi Suominen, kes on Põhjamaade ja Baltikumi äriarenduse asepresident Coalition Rewards programmis, mis on tuntud kui PINS programm. Räägime lojaalsusprogrammide erinevatest ülesehitustest. Saate pikkus 49.09