fbpx UUS! Uue toote digitaalne lansseerimine | Marketingi Instituut
20.10.20

UUS! Uue toote digitaalne lansseerimine

315

Sel sügisel kuulutasime välja esimese Turundusraadio veebiseminari. Toome Teieni seminari esimesed 30 minutit ning kes soovib tervet saadet vaadata, saab seda teha ajakirja Director kodulehelt. Directori tellijatele on see tasuta. 

Seminar toimus digitaalselt ja paneeldiskussioonina. Anu-Mall Naarits juhtis diskussiooni ja arutas oma külalistega uue toote lansseerimise juhtimist. 

Uue toote turule toomine on eriti väljakutsuv samm iga ettevõtja jaoks. Tänapäeval on see protsess aktiivselt muutumas, kuna peamist rolli hakkab mängima digitaalne turundus. Seetõttu on veebiseminaril fookuses just uue toote digitaalne lansseerimine. Rääkisime sellest, kuidas seda efektiivselt teha, millised on lansseerimise etapid, kuidas siduda digitaalset ja “tavalist” turundust. Paneeldiskussioonis osalesid Maarja Kaalep Mindshare Estoniast, Artem Daniliants ettevõttest LumoLink ning Alar Ülem firmast GuestJoy. Külalistega arutasime järgneivaid teemasid: 

  • Digitaalse lansseerimise võimalused
  • Digitaalse ja füüsilise lansseerimise erinevused ja seosed
  • Digitaalse lansseerimise etapid 
  • Uue toote digitaalse lansseerimise nipid
  • Riskid ja ohukohad

NB! Saade on inglise keeles! / The show is in English!

_________________________________________

Turundusraadio (Marketing radio) is the leading Estonian marketing podcast. This autumn, we expanded our format and announced the first Turundusraadio webinar. We bring you the first 30 minutes of the seminar, and if you'd like to watch the whole show, you can do so on the Director's website. It is free for the Director's subscribers.

The seminar took place digitally and as a panel discussion. Anu-Mall Naarits led the discussion and discussed with his guests the management of the launch of a new product.

Launching a new product is a particularly challenging step for any business. Today, this process is actively changing as digital marketing begins to play a key role. That is why the webinar focuses on the digital launch of a new product. We talked about how to do it effectively, what are the launch stages, how to link digital and "regular" marketing. Maarja Kaalep from Mindshare Estonia, Artem Daniliants from LumoLink and Alar Ülem from GuestJoy participated in the panel discussion. We discussed the following topics with the guests:

  • Digital launch capabilities
  • Differences and connections between digital and physical launch
  • Stages of digital launch
  • Digital product launch tips
  • Risks and hazards