Growth hacking & culture hacking
265
Saates räägime:
265
Saates räägime:
263
Täna räägime tippjuhi rollist tööandja brändi loomisel Lauri Taburiga, kes on juhtinud erinevaid ettevõtteid ning olnud ka Sisekaitseakadeemia rektor. Lauri on Unistuste tööandja žürii liige ja ajakirja Director kolumnist.
262
Täna räägime Indrek Sarjasega G4S-ist sellest, missugused on G4S-i kogemused tööandja brändi loomises.
261
Täna räägime Katri Delimogega tööandja brändist ja selle loomisest erinevates ettevõtetes. Katri on tööandja turundusega olnud seotud juba aastaid, seda nii kohalikes kui ka rahvusvahelistes ettevõtetes. Täna rahvusvahelise tehnoloogiagrupi Global Gamingu Põhjamaade personalidirektori ametis on see tema igapäevase töö lahutamatuks osaks. Katri on kirjutanud tööandja brändist ka ajakirjas Director.
260
Täna valime Europark Estonia turundus- ja kommunikatsioonijuhi Kristel Kongase ja BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuhi Karin Luigaga parima sotsiaalkampaania. Meie kandidaadid:
Saate pikkus 32.14
259
Turundustähe žürii liikmed Kristel Kongas Europark Estonia turundus- ja kommunikatsioonijuht ja Karin Luiga BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuht aitasid valida võitja nende kandidaatide hulgast:
258
Robin Gurney from neuromarketingtips.eu is explaining why is neuromarketing research important and explains how to use the findings in practice.
257
Tänane saade on pühendunud EV100 Turundusideele, kus tutvustame üht EV100 üritust ning arutame koos saatekülalistega, kuidas seda üritust saaksid ettevõtjad ära kasutada ja koostööd teha.
Täna tutvustab Külli Vollmer Harju ettevõtluskeskusest Ühisnädalat teemal 100 aastat kodanikuühiskonda, mis koondab enda alla kodanikuühiskonnaga seotud üritustest ning toimub 26. november – 2. detsember üle Eesti.
256
Paula Savonen from Differo was one of our loved presenters during Tallinn Marketing Week when she introduced the secrets of successful B2B content creation and content marketing. We have the luxury today to present her views to our wider audience.
255
Turundustähe žürii liikmed Kristel Kongas Europark Estonia turundus- ja kommunikatsioonijuht ja Karin Luiga BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuht aitasid valida võitja nende kandidaatide hulgast:
Saate pikkus 24.57
254
Roland Lock from Steinbeis (GER) shared his experience about product testing.
When we finished our Mission Germany project helping more than 40 companies to enter German market, many of the companies had reached product piloting phase. We realized that Estonian companies do not know how to test products on the market and what is a business case. We asked one of our consultants Roland Lock from Steinbeis who has background from food industry to explain it to us.
253
Heinrich Sepp tutvustab PÖFF Shorts’i, mis on Pimedate Ööde Filmifestivali (PÖFF) kärgfestival, mis keskendub lühifilmidele ja animatsioonile ning selgitab, kuidas selle raames saaksid ettevõtjad koostööd teha. Saate pikkus 18.58
252
Roland Tokko Edu Akadeemiast jagab oma kogemust väga edukast raamatu turundamisest. Saate pikkus 28.57
251
Meie oktoobrikuu 16 turundustähe kandidaati. Vaata, kuula ja õpi parimatelt. Züriis olid Kristel Kongas, Karin Luiga ja Anu-Mall Naarits. Saate pikkus 38.39.
250
Ivan Sergejev tutvustas EV100 projektina muusika ja linnakultuurifestivali “ Station Narva”. Kreenholmis esinesid Põhjamaade ja Venemaa talendid, koduhoovides peeti kohalike avastamata talentide kontserdeid ning pakuti tänavatoitu. Lisaks toimusid kohaliku arvamusfestivali “Bazar” raames avalikud vestlused Narva kunstiresidentuuris.
Station Narva toimus 21.-23. septemberil.
Saate pikkus 28.04
249
Tänaseks hetkeks on MTÜ Eesti Kaasaegse Kunsti Arenduskeskus saanud juba kuue aastaseks ning täna räägime selle juhi Kadri Laas-Lepasepaga kaasaegse kunsti turundusest ja ekspordist.
248
Turundustähele kandideerisid:
Kuula, kes võitis!
Saate pikkus 25.28
247
Sellel sügisel muutub meie saateformaat: saateosadest kasvavad välja iseseisvad saated, mis on eetris kord nädalas. Nii on eraldi saated intervjuud, turundustähe valimine, mis on nüüd kord kuus ja EV100 turundusidee. Kristel Kongas, Europarki turunduse ja kommunikatsioonijuht ning Karin Luiga, kes on BDO Eesti äriarenduse ja kommunikatsioonijuht, turundustähe žürii liikmed jagavad oma turunduskogemust.
246
Fotograaf Olev Mihkelmaa tutvustas kohanemist GDPR-iga ning Piret Salmistu A. Le Coq 61. Muhu Väina regatti. Saate pikkus 57.40
245
Dr Jillian Ney, scientist in customer behaviour explained how to measure customer behaviour. Meelika Hirmo tutvustas Gaudeamuse Festivali. Length of the show 61.12
244
Mart Mägi Statistikaametist rääkis turunduse juhtimisest ning Sigrid Vaiksaar Eesti Interpreetide Liidust tutvustas EV100 Turundusidee projekti kontsertsarja “Teekond”, milleks on puhkpillikontserdid Eesti rongijaamades. Saate pikkus 60.39
243
Peep Siitam Team Paldiskist jagas kogemusi investeeringute toomisest Paldiskisse ja helilooja Timo Steiner tutvustas multimeedia balletti "Keres". Saate pikkus 75.15
242
Aleks Koha Promotyst tutvustas influencer turundust Eestis ning Laura Viilep Mindvalleyst EV100 projekti noortepäevast. Saate pikkus 53.38
241
Ann Hiiemaa Meta Advisoryst rääkis suhtekorraldusest ning Raimo Matvere Teeme ära maailmakoristuse tiimist tutvustas, kui kaugel on maailmakoristuse projekt. Saate pikkus 60.19
240
Girts Polis, Marketing Advocate explained how genetics influence marketing. Raivo Plumer tutvustas EV100 turundusideena Estonia mäetipu vallutamist. Saate pikkus 65.40. Saade on osaliselt ingliskeelne.
239
Ronald Viin Ekspress Meediast tutvustas printmeedia suundumusi ja Heilika Pikkov filmi "Juured" ja koostöövõimalusi filmiprogrammi raames. Saate pikkus 77.34 (!) Kuula osade kaupa :-)
238
Rauno Kutti loovagentuurist Vurr tutvustas loovuse juhtimist ning Anneli Sander Eesti Meedia kirjastusest Post Factum Eesti saja aasta lugu avavat raamatusarja. Saate pikkus 62.14
237
Marko Siller Sustinerest tutvustas ühiskondliku vastustuse teemat ning Maarja-Liisa Soe Riigikantseleist EV100 juubelimatku. Saate pikkus 59.04
236
Kristel Leif Swedbankist jagab parimaid praktikaid sotsiaalmeedias turundamiseks. Saate pikkus 46.16
235
Marika Juusu MTÜ Eesti Noored Talendid tegevjuht jagab kogemusi Z-generatsioonist ning Johanna Pikand R-Kiosk turundus- ja kommunikatsioonijuht tutvustab EV100 turundusideed: heategevusprogrammi. Saate pikkus 57.13
Kui soovid rohkem z-generatsioonist teada saada: https://www.subscribepage.com/generatsioon
234
Toomas Seppel advokaadibüroo Hedman Partners vandeadvokaat jagas kasulikke soovitusi, kuidas uue andmekaitseseadusega toime tulla. Kuula kindlasti! Saate pikkus 62.06
233
Maarja Nigol Sportlandi turundusjuht räägib sporditurundusest ning Kristi Paatsi Eesti Ajaloomuuseumist ja Darja Nikitina Tallinna Kunstihoonest tutvustavad EV100 Turundusideed näitusteprogrammi. Saate pikkus 57.46
232
Ragnar Toomla, SEB Balti divisjoni digitaalse strateegia juht jagas kogemusi häkatoni läbiviimisest. Iris Tomson Meremuuseumist tutvustas EV100 Turunudusidee raames projekti "Sada aastat kiilu all. Eesti lugu laevades 1918-2018". Saate pikkus 57.27
231
RMK juht Aigar Kallas jagas mõtteid turunduse juhtimisest ning Kerttu Kaldoja ERR-ist tutvustas EV100 Turundusideed "Eesti tantsib". Saate pikkus 59.53
230
Katrin Leetmaa PKC Grupi personalijuht jagab kogemust tööandja brändi loomisest välisriigis töötades. Kaire van der Toorn-Guthan tutvustab EV100 Turundusidee saateosas projekti "Eesti läbi 100 silmapaari". Saate pikkus 58.27