Kuidas turundada Eesti tööstusalasid?
299
Teet Kuusmik (SA Ida-Virumaa Tööstusalade Arendus) on üks tuntumaid tööstusalade turundamise vallas ning temalt on palju õppida. Kutsusime ta saatesse ning palusime jagada oma kogemust tööstusalade turundamisest ning vastata paarile küsimusele:
How to create a perfect LinkedIn profile?
Uued suunad Eesti turismiturunduses
296
Kutsusime saatesse külla EASi turismiarenduskeskuse direktori Margus Sameli, et uurida millised on uued suunad Eesti turismiturunduses.
Turundustäht oktoober 2019
295
Valisime Turundustähe žüriiga (Hanno Kindel ja Matis Metsala) oktoobrikuu enim silmapaistnud ja kõige paremini lahendatud turundusteo. Sel korral kuulusid kandidaatide hulka:
Turundajate TOP - Samuel Põldaru
294
Kevadel viisime läbi konkursi "Turundajate TOP", mille raames koostasime testi, mis koosnes 10 kategooriast ja igas kategoorias oli 4 küsimust. Kokku osales konkursil ligikaudu 500 inimest ja vastajate keskmine punktisumma jäi 61% juurde. Üheks turundajaks, kes TOPi pääses, oli Samuel Põldaru. Kutsusime ta saatesse, et uurida milline on tema taust.
Kuidas meelitada välisinvesteeringuid Eestisse?
293
Maailmas toimub tohutu võidujooks välisinvesteeringutele. Kutsusime külla endise EASi välisinvesteeringute juhi Indrek Pällo, et uurida milline on välisinvesteeringute riiki meelitamise protsess, millised on peamised kommunikatsioonikanalid mida kasutatakse, millised on väikeste piirkondade võimalused välisinvesteeringuid endale meelitada.
Turundustäht september 2019
292
Valisime koos turundustähe žüriiga (Hanno Kindel, Matis Metsala) septembris enim silmapaistnud turundusteo, kuid mainisime ka ära paar kampaaniat, kes teises valguses silma paistsid. Sellel korral kuulusid tähe kandidaatide hulka:
Otsepost
- Millised lahendused on sobivad neile, kelle sihtgrupiks on äriklient ja neile kelle sihtgrupiks on eraklient?
- Kuidas valmistada ette otseturunduse kampaaniat Omniva kaudu?
- Millistele nüanssidele tuleb tähelepanu pöörata?
- Kaua aega varem peab alustama?
- Millised on parimad tulemused mida oodata? Too mõni hea näide.
Turundustäht suvi 2019
Turundustähe UUS HOOAEG!
Selle hooaja žüriisse kutsusime Hanno Kindel (OMD Eesti juht) ja Matis Metsala (Ad Form Balti müügidirektor). Koos nendega valisime välja juuli ja augusti turunduse õnnestuimate tegude vahel välja parima.
Enim silmapaistnud turundusteod suvel:
Laulupeo "Minu arm" turundus
288
Kutsusime külla Sten Weidebaumi, kes oli üks osa Laulupeo turundustiimist. Sel aastal paistis Laulupeo turundus eriliselt silma, saavutati suurepäraseid tulemusi ning jõuti õigete inimesteni. Palusime Stenil vastata järgmistele küsimustele:
Blogging in Telegram with Evgeniya Salomatina
Selle saate külaliseks on Evgeniya Salomatina (RUS), kes külastas meid ka Tallinn Marketing Weekil 2019. Evgeniya on Telegrami blogija, kellel palusimegi tutvustada meile mida Telegram täpsemalt endast ette kujutab, kuidas see töötab, millised on põhilised erinevused Telegrami ja näiteks Instagrami vahel ning mida kindlasti Telegramis teha ei tohiks.
Saade on inglise keeles ning kestab 28min. Saadet juhib Anu-Mall Naarits.
----------
How to be successful in Germany?
285
Kutsusime saatesse külla järgmise tõelise ekspordispetsialisti - Wilfried Ludwigs (GER). Ludwigs on pikaajalise kogemusega ehitusvaldkonna konsultant ja hinnatud koolitaja. Pärast mitmete Saksa turule laieneda soovivate Eesti ettevõtete nõustamist ja toetamist palusime tal jagada oma kogemusi ja arvamust seoses järgmisega:
How to develop a strategy?
284
Tänase saate külaliseks on Waldemar Pförtsch (GER), kes on Saksamaal University of Applied Sciences Pforzheim üks professoritest ja ka üks koolitusprogrammi Missioon Saksamaa koolitajatest. Pförtschil on pikaajaline kogemus ettevõtete nõustamises üle maailma, ta on välja andnud erinevaid raamatuid ning kuulub erinevate ettevõtete juhatusse. Palusime Waldemaril vastata järgmistele küsimustele ja tuua näiteid:
Growth hacking with Tanja Piha
283
Tänaseks saatekülaliseks on Tanja Piha (FIN) Fondiast, kes tegi esitluse growth hacking kohta ka Tallinn Marketing Weekil 2019.
Turundajate TOP - Mihkel Külaots
282
Aprillis ja mais tekitas avalikkuses suurt furoori turundajate TOP ja esmaste testide tõdemus, et pooled turundajad ei oska arvutada. See kasvatas hulgaliselt proovijaid nii turunduse kui ka muudest valdkondadest. Siiski, kõige kõrgemasse tippu jõudsid valdavat ikkagi turundusega seotud inimesed. Kõige rohkem aga freelancerina oma teenuse pakkujad või väikeste agentuuride omanikud. Mihkel Külaots, üks Turunduse TOP10 hulka kuulujatest on täna stuudios, kellega arutame mis oskusi vaja edukal turundajal täna ja kuidas neid kujundada.
Uus turundus
281
Tänane saade on pisut teisiti kui tavaliselt. Nimelt on saatejuhiks suhtekorraldaja Raul Kalev, kes intervjueerib Marketingi Instituudi tegevjuhti ja koolitusnädala Tallinn Marketing Weeki korraldajat Anu-Mall Naaritsat. Saate teemaks: UUS TURUNDUS, kus keskendume turunduse uutele väljakutsetele ja suunadele Eestis.
Turundustäht: mai 2019
280
Turundustähe selle hooaja viimane saade! Sel korral žüriis Kristel Kongas (BB Finance Group), Raul Kalev ja Anu-Mall Naarits.
Meie kandidaadid. Millised on Sinu TOP3 ja miks?
Business Storytelling
279
Saade on inglise keeles! // Show is in English!
Selle saate külaliseks on pikaajalise BBC ajakirjaniku kogemusega ning tänaseks hinnatud koolitaja ja konsultandi rollis Steve Rawling (UK).
Palusime Stevel jagada meiega kõike, mida peaks teadma business storytelling-u kohta. Näiteks tõi ta välja millised on selle põhilised erinevused ja sarnasused muinasjuttudega, kuidas ühte head lugu kokku panna ning mis peab ühes heas loos kindlasti olema.
Saatepikkuseks 37 min.
How to do market research?
278
Saade on inglise keeles! // Show is in English!
Today we will focus on the most essential part of marketing: getting to know the customers. Jean Sutton from Actionline (UK) will guide us through the topic.
Turundustäht aprill 2019
277
Tänases saates valime meie turundustähe žüriiga (Karin Luiga ja Kristel Kongas) aprilli parimat turundustegu. Missugused on Sinu TOP3 ja miks?
Meie kandidaadid:
Kuidas äri kasvatada?
276
Growth hacking ehk kasvuturundus on olnud meie teemade hulgas juba pikemat aega ja nii ka täna. Jätkame seda teemat parima eestimaise kogemusega äri kasvatamise valdkonnast: Meelis Malk kasvuturundusagentuuri A-Neli asutaja ja juht, growth hacker ehk ärikasvataja kes jagab oma kogemusi.
Tööandja brändi loomine: ADM Interactive
275
Täna räägime Riho Pihelpuuga ADM Interactive’st sellest, millised on nende kogemused tööandja brändi loomises. ADM Interactive kuulutati Unistuste Tööandjaks 2019 aastal ettevõtete kategoorias.
How to use your own channels?
274
English below / Show is in English
Täna on saatekülaliseks Pavel Borevich (RUS), kes on ettevõtja ja konsultant. Saate põhiteemaks on oma kanalid, kuidas neid kasutada ja miks nendesse investeerida.
Saate pikkus on 24min.
Pavel Borevich oli ka üks Tallinn Marketing Week 2019 esinejatest.
--------
Redefining Marketing
273
English below / Show is in English
Sel korral on saatekülaliseks Dr Nikolaos Dimitriadis, kes on ettevõtte Trizma Neuro tegevjuht ja auhinnatud kommunikatsioonispetsialist. Äärmiselt põneva arutelu mõningad pidepunktid Dr Dimitriadisega olid:
- Te olete kindel, et turundus on surnud. Miks?
- Kuidas turundus taaselustada?
- Millised on põhioskused, mida turundaja võiks osata, et oma väärtuslikkust tõestada?
- Millised võiksid olla juhi põhioskused, et turundajat õiges suunas juhtida?
Turundustäht märts 2019
272
Karin Luiga, BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuht ning suhtekorraldaja Raul Kalev aitasid valida välja turundustähe.
Meie kandidaadid märtsis:
Arhetüübid turunduses
271
Tänaseks saatekülaliseks on Siim Pütsepp (Bränd Munk). Ta on mees, kes aitas varasemalt saatekülaliseks olnud Priit Kallase ettevõttel Iglucraft luua brändiloo läbi arhetüüpide.
Saates tutvustab Siim arhetüüpide teooriat läbi Eesti õllemaastiku, millised üldse on levinumad arhetüüpid turunduses ning mille järgi võiks turundaja valida arhetüübi, mille järgi brändi lugu kujundama hakata.
Growth hacking
270
Tänaseks saate külaliseks on Yannick Khayati Belgiast. Khayati on The Growth Revolutioni asutaja ning tõeline growth hackingu spetsialist. Palusime Yannickul defineerida growth hacking, rääkida sellest millised on kolm peamist etappi sellises turundusmeetodis, millised on uued trendid ning kas üldse on võimalik kasvuhäkkida väikese eelarvega.
Saade on inglisekeelne.
Saate pikkus 30.16
Influencer marketing with Avery Schrader
269
Sel korral on saatekülaliseks Avery Schrader, kes on Modashi asutaja ja tegevjuht. Rääkisime Averyga influencer turundusest, sellest kuidas see Euroopas ja Ameerikas erineb, kuhu selline turundus edasi võiks areneda ja paljust muust.
Saade on inglise keeles.
---
This time we have Avery Schrader as our guest, who is the founder and CEO of Modash. Modash is an influencer marketing platform and that's what this show is all about - influencer marketing. The main topics:
TURUNDUSTÄHT: Veebruar 2019
268
Täna valime BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuhi Karin Luiga ning BB Finance Grupi turundusjuhi Kristel Kongasega parima reklaamkampaania veebruaris 2019. Millised olid silmapaistvamad ja kes tähe sai?
Influencer turundus. EV100 Turundusidee: koolituspäev
242
Aleks Koha Promotyst tutvustas influencer turundust Eestis ning Laura Viilep Mindvalleyst EV100 projekti noortepäevast. Saate pikkus 53.38
Kuidas müüa Eesti sauna David Beckhamile?
267
Eesti kui atraktiivne koht töötamiseks
266
Saate pikkus 26.30
Growth hacking & culture hacking
265
Saates räägime: