Ida-Viru turismiklastri kevadkampaaniad
Turundus
ALGAS: 04/2020
LÕPPES: 06/2020
LÕPETATUD
Rahastaja
Rahandusministeerium regionaalarengu toetuseks
Tellija
Ida-Viru Ettevõtluskeskus
Projekti eesmärgiks oli turismiturunduse kevadkampaaniate läbiviimine perioodil aprill – juuni 2020.
Kampaaniate eesmärk oli tuua Ida-Virumaa Eesti siseturul edukalt pildile Eesti sihtkohtade konkurentsis ning reisimise taasavanedes, kohe pärast liikumispiirangute lõppemist küllakutse kampaania.
Eestis ja mujal maailmas kehtestatud liikumispiirangute tõttu oli tugevalt häiritud turismisektori tegevus. Ida-Virumaa turismisektori toetamiseks viisime ellu turunduskampaaniad perioodil aprill-juuni 2020. Kampaaniad ehitati üles Ida-Viru turismiklastri partnerite toodetele ja teenustele. Kampaaniate põhiturg oli Eesti. Väiksemas mahus Soome ja Venemaa (Peterburi piirkond). Põhisihtrühmaks olid pered lastega 5-12 a. Eesti turul ka täiskasvanud paarid ja sõpruskonnad.
Mai lõpus viidi läbi küllakutsumise talgud, kaaludes, et olukorras, kus kõik võitlevad siseturisti eest, on kõige mõjusam isiklik kutse. Sotsiaalmeedias jagati taaskohtumisi #koosidavirus, kampaanialeht pakkus näidistegevusi. Tulemus: ööbimiste kasvuga jõuti suvel Eesti esikolmikusse ning rekord tehti juunis.
EASi turismiarenduskeskuse korraldatud üle-eestilisel turismikonverentsil septembris 2020 anti üle turismi turundusteo auhind. Konkursi võitis Eesti seiklusmaana end tugevalt turundanud Ida-Virumaa küllakutsekampaania.
Projektijuht: Anu-Mall Naarits
Projekti koordinaator: Jaanika Metssalu
SEOTUD KOOLITUSED