Questions? Feedback? powered by Olark live chat software
Select Page

Ida-Viru turismiklastri kevadkampaaniad

ALGAS: 04/2020

LÕPPES: 06/2020

LÕPETATUD

Rahastaja

Rahandusministeerium regionaalarengu toetuseks

Tellija

Ida-Viru Ettevõtluskeskus

Projekti eesmärgiks oli turismiturunduse kevadkampaaniate läbiviimine perioodil aprill – juuni 2020.

Kampaaniate eesmärk oli tuua Ida-Virumaa Eesti siseturul edukalt pildile Eesti sihtkohtade konkurentsis ning reisimise taasavanedes, kohe pärast liikumispiirangute lõppemist küllakutse kampaania.

Eestis ja mujal maailmas kehtestatud liikumispiirangute tõttu oli tugevalt häiritud turismisektori tegevus. Ida-Virumaa turismisektori toetamiseks viisime ellu turunduskampaaniad perioodil aprill-juuni 2020. Kampaaniad ehitati üles Ida-Viru turismiklastri partnerite toodetele ja teenustele. Kampaaniate põhiturg oli Eesti. Väiksemas mahus Soome ja Venemaa (Peterburi piirkond). Põhisihtrühmaks olid  pered lastega 5-12 a. Eesti turul ka täiskasvanud paarid ja sõpruskonnad.

Mai lõpus viidi läbi küllakutsumise talgud, kaaludes, et olukorras, kus kõik võitlevad siseturisti eest, on kõige mõjusam isiklik kutse. Sotsiaalmeedias jagati taaskohtumisi #koosidavirus, kampaanialeht pakkus näidistegevusi. Tulemus: ööbimiste kasvuga jõuti suvel Eesti esikolmikusse ning rekord tehti juunis.

EASi turismiarenduskeskuse korraldatud üle-eestilisel turismikonverentsil septembris 2020 anti üle turismi turundusteo auhind. Konkursi võitis Eesti seiklusmaana end tugevalt turundanud Ida-Virumaa küllakutsekampaania.

Projektijuht: Anu-Mall Naarits

Projekti koordinaator: Jaanika Metssalu

SEOTUD KOOLITUSED