fbpx Workshop: kuidas neuroteadus aitab paremini inimesi juhtida? | Marketingi Instituut

Workshop: kuidas neuroteadus aitab paremini inimesi juhtida?

Sissejuhatus

Rahvusvahelises neurojuhtimise workshop’is tutvustame neuroteaduse pakutavaid võimalusi, mille mõistmise ja kasutamise kaudu saab su ettevõte astuda juhtimises suure sammu edasi ja olla konkurentidest eespool. Pöörame tähelepanu olulisematele juhtimise neurokompetentsidele nagu  tõhusus, loovus, ühenduvus, kliendikesksus, haaravus, kasvule või stabiilsusele suunatud mõtteviis.

Workshop’i viivad läbi läbi dr Nikolaos Dimitriadis ja Matteo Venerucci. Nad tutvustavad neuroteaduse metoodikaid, mis aitavad personali- ja juhtimistiimil inimesi paremini mõista ja tõsta tänu sellele töö efektiivsust.

Workshop’il saab enda peal testida, kuidas see kõik toimib. Kohal on nii pilgulugeja kui ka EEG-seadmed.

Workshop’ist saavad eelkõige kasu tihedas rahvusvahelises konkurentsis tegutsevad ettevõtted.

Koolitaja Dr Nikolaos Dimitriadis (GRC)

Dr Nikolaos Dimitriadis on üle maailma tuntud ja tunnustatud kommunikatsiooniekspert, konsultant ja Trizma Neuro tegevjuht. Ta on välja andnud kaks raamatut: „Neuroscience for leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach” ja „Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools.” Temaga on koostööd teinud sellised brändid nagu IKEA, IBM, Coca-Cola, Nestle, Pierre Fabre, Raiffeisen Bank jpt.

Koolitaja Matteo Venerucci (ITA)

Matteo Venerucci on kognitiivpsühholoog ning ekspert inimese otsustusvõime protsessis. Asutas esimese neuroturunduse agentuuri Brain Propaganda Serbias ning ta on IPSE aktiivne liige. Tema klientide hulka kuuluvad Emirates, Banca Intensa, Lindt, Grey MENA jpt.

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind 599€ + km sisaldab kõiki vajaminevaid materjale ning lõunat.