fbpx UUS! Turundusprogramm edasijõudnule | Marketingi Instituut

UUS! Turundusprogramm edasijõudnule

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Programmi eesmärk on tõsta Eesti turundajate taset varustades neid praktiliste ja eluliste teadmistega ning turundusoskustega B2B valdkonnas.

Õppijad omandavad B2B ja turundus teadmiste põhimõtteid ja oskusi läbi praktiliste harjutuste. Programm on oma olemuselt koolitatava jaoks praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.

Õppekava läbimine on heaks aluseks ärijuhtimise, ettevõtluse, turunduse bakalaureuse või ka magistrikraadi läbimiseks.

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad end täiendada ja saada uusi teadmisi;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Läbitavad teemad
  • Turunduse analüütika põhimõisted 
  • Analüütika töövahendid
  • Andmete kasutamine turunduse strateegia loomisel 
  • Andmete kasutamine igapäevases turundustegevuses
  • Turunduse automatiseerimise juurutamine
  • Protsessi- ja projektipõhise turunduse võrdlus agiilse turunduse meetodiga
  • Agiilse turunduse põhietapid ja agiilse turunduse juurutamine
Koolitusprogrammi läbinu teab
  • Mis on CPA, CPC, conversion rate, transaction, acquisition, ROI jne
  • Millised on turunduses kasutatavad enimlevinud analüütika töövahendid
  • Millised on Google Analytics’i, Facebook Business Manager’i ja teiste töövahendite andmete erinevused ja sarnasused
  • Mis andmed on inimeste kohta olemas ja kuidas neid kasutada personaliseerimisel ning segmenteerimisel
  • Millised on turunduse automatiseerimise lahendused ja platvormid
  • Mis on agiilne turundus ja millised on selle plussid ning miinused 
  • Millised on agiilse turunduse tehnoloogilised abivahendid
  • Kuidas minna üle protsessi- ja projektipõhisest turundusest agiilsele turunduse juhtimisele
Koolituse läbinu oskab
  • Google Analytics’it ja Facebook Business Manager’i seadistada ning igapäevaselt kasutada  
  • Kasutada andmeid turunduse strateegia loomisel ja igapäevases turundustegevuses
  • Juurutada turunduse automatiseerimist igapäevasesse turundustegevusse
  • Kasutada igapäevases turunduses Microsoft Teamsi, Slacki ja teisi vahendeid
  • Kaardistada agiilse turunduse põhietappe ja koostada organisatsiooni jaoks agiilse turunduse juurutamise plaani
Koolitusprogrammi läbiviimine

Turundusprogramm edasijõudnule kestab kuus kuud. Selle aja sees on 5 lähiõppepäeva, see on 40 AT , millele lisandub iseseisev töö 5-10 h mooduli järgses nädalas ja kogumaht 116 tundi. Kodutööd ja eksamid esitatakse läbi kasutajasõbraliku ja lihtsa elektroonilise õppekeskkonna Talent LMS. Eksamil võib kasutada mooduli õppematerjale.

Hinnatakse kodutöid ja eksameid. Mooduli koolitaja hindab kodutööd ja eksamid 10 palli süsteemis, millest positiivselt sooritatuks loetakse töid hindele 4 – 10. CMI ehk Marketingi Instituudi sertifikaadi saab kõigi õppesoorituste sooritamisele vähemalt hindele 4. Õppijad varustatakse õppematerjalidega, mis on koostatud ja toimetatud Marketingi Instituudi koolitajate poolt.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäevadel, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäevadel osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. 

Programmi koolitajad

Anu-Mall Naarits, kes on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, kellel on turunduskogemust üle 20 aasta. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniad ja võitnud muu hulgas Turundusteo auhinna 2012 aastal Lennusadama avamisturunduse eest, olnud turundusteo finaalis 2011 aastal Ekspordirevolutsiooni turunduskampaaniaga, mis tehti koostöös EAS-iga. Anu on Tallinn Marketing Weeki peakorraldaja. Ta on vastutanud muu hulgas otseturunduse, müügi- ja reklaammaterjalide eest.

Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

Susanna Haavisto töötab sisu-spetsialistina ettevõttes Differo. Tema ekspertiis seisneb oskuses luua nii visuaalset kui ka tekstivormis sisu erinevate kanalite jaoks, ning ühtlasi luua ka kontseptsioone täiesti uue sisu jaoks. Susanna taust on sisu loomises, projekti kooskõlastamises ja suhtluses kultuuri valdkonnas ning tal on kirg lugude jutustamiseks kõikides vormides. Tema peamisteks aladeks on sisu planeerimine ja graafiline disain.

Nadja Huotari töötab Differos sisustrateegina ning on osa partnerlussuhete tiimist. Tema planeerib ja viib täide digiturunduse kampaaniad. Nadjal on laialdased turunduskogemused IT- ja finantssektoris. Tema suur kirg on digiturunduse mõõdikud ning uuenduslikud sisuformaadid nagu podcastid. Nadja põhikompetentsid on turunduse automatiseerimine, sotsiaalmeedia, turundusanalüütika, SEO ja sisuloome.

Maarja Kaalep on turundusvallas töötanud üle 15 aasta. Ta alustas meediaagentuuris Mediacom meediaplaneerija ja projektijuhina, liikudes seejärel turundusjuhi ametikohtadele Ajakirjade Kirjastuses ja Swedbankis. Seejärel asus juhtima kõigepealt Eesti turundusmeeskonda ja seejärel kogu grupi digiturundust Tallink Grupis. Viimane aasta on ta juhtinud meediaagentuuri Mindshare. Maarja peab oma suurimaks tööalaseks saavutuseks aastal 2015 võidetud Turundustegu Grand prix’d Epic Estonia kampaania eest. Ta on lisaks igapäevatööle andnud turundusalaseid loenguid Pärnu Kolledžis ja Mainori Majanduskoolis.

Piruza Harutjunjan on ettevõtja, kellel on üle kümne aasta kogemust rahvusvahelise äri arendamises, digitaliseerimises ja innovatsiooni juhtimises. Juba 19 aasta vanuselt asutas ta Eestis armeenia restorani, seejärel, lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli, alustas oma karjääri tipptehnoloogia valdkonnas. Piruza on juhtinud äriarendust ettevõttes Reach-U, vastutanud innovatsiooni ja äri edendamise eest Proeksperdis, tegutsenud õppejõuna mitmes kõrgkoolis ja mentorina ülemaailmsetes kodanikualgatustes. Piruza on tegutsenud nii Skandinaavia, SRÜ kui ka USA turgudel ning tema ekspertoskused on läbirääkimised, rahvusvaheline kommunikatsioon ja kriisijuhtimine.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
10. juuni 2021 a. B2B digiturundus
16. juuni 2021 a. Agiilne turunduse juhtimine
7. oktoober 2021 a. B2B turunduse strateegia
18. november 2021 a. Kuidas panna B2B-sisu müüki toetama?
Koolituste hind

5-moodulilise koolitusprogrammi hind 1850€ + km sisaldab koolituspäevade läbiviimist, koduste tööde tagasisidestamist ja hindamist ning koolitusmaterjale koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com ning koolituspäevadel kahte kohvipausi ja lõunat.