fbpx Turundusraadio veebiseminar: Uue toote digitaalne lansseerimine | Marketingi Instituut

Turundusraadio veebiseminar: Uue toote digitaalne lansseerimine

Sissejuhatus

Turundusraadio on juhtiv Eesti turunduse podcast. Sel sügisel laiendame oma formaati ja kuulutame välja esimese Turundusraadio veebiseminari.

Seminar toimub digitaalselt ja paneeldiskussioonina. Anu-Mall Naarits juhib diskussiooni ja arutab oma külalistega uue toote lansseerimise juhtimist. 

Uue toote turule toomine on eriti väljakutsuv samm iga ettevõtja jaoks. Tänapäeval on see protsess aktiivselt muutumas, kuna peamist rolli hakkab mängima digitaalne turundus. Seetõttu on veebiseminaril fookuses just uue toote digitaalne lansseerimine. Räägime sellest, kuidas seda efektiivselt teha, millised on lansseerimise etapid, kuidas siduda digitaalset ja “tavalist” turundust. Paneeldiskussioonis osalevad ettevõtjad ja turundajad, kellel on tugev taust digitaalsete toodete valdkonnas.

NB! Seminar toimub inglise keeles!

Põhiteemad
  • Digitaalse lansseerimise võimalused

  • Digitaalse ja füüsilise lansseerimise erinevused ja seosed

  • Digitaalse lansseerimise etapid 

  • Uue toote digitaalse lansseerimise nipid

  • Riskid ja ohukohad

Esinejad

Maarja Kaalep (Mindshare Estonia)

Maarja Kaalep on turundusvallas töötanud üle 15 aasta. Ta alustas meediaagentuuris Mediacom meediaplaneerija ja projektijuhina ning liikus seejärel edasi turundusjuhiks (Ajakirjade Kirjastus, Swedbank). Samuti on ta juhtinud kõigepealt Eesti turundusmeeskonda ja seejärel kogu grupi digiturundust Tallink Grupis. Praegu juhib ta meediaagentuuri Mindshare. Oma suurimaks tööalaseks saavutuseks peab ta aastal 2015 võidetud Turundustegu Grand prix Epic Estonia kampaania eest. Lisaks igapäevatööle on ta andnud ka turundusalaseid loenguid Pärnu Kolledžis ja Mainori Majanduskoolis.

Artem Daniliants (LumoLink)

Artemi missioon on aidata ettevõtetel digitaalses valdkonnas kasumlikult kasvada. Ta on oma olemuse, südame ja kogemuste poolest kasvuhäkkija ning tal on üle 15-aastane kogemus digitaalturunduses, digiteenuste kavandamises ja juurutamises, programmeerimises ning serverite ja andmebaaside ülal pidamises. Artem on oma digitaalsete ärilahendustega aidanud paljudel alustavatel ettevõtetel laieneda suurettevõteteks. Tema eesmärk on jagada oma kogemusi ja entusiasmi oma õpilaste ning klientidega ning aidata neil digitaalvaldkonna investeeringud ettevõttele raha teenima panna. 

Alar Ülem (GuestJoy)

Alar Ülem on IT valdkonnas B2B segmendi toodete lansserimisega seotud olnud juba üle 10 aasta. Alar alustas Telias ärijuhina, viimased kuus aastat on aga tema fookuseks olnud startup GuestJoy, mis aitab hotellidel oma külastaja elamust digitaliseerida (online check-in, lisateenuste müük, tagasiside küsimine). GuestJoy turg on rahvusvaheline, mistõttu on Alar omandanud üsna ulatusliku kogemuse SaaS toote ja brandi loomises ning selle turundamises B2B segmendis. 2019 aastal võitis GuestJoy oma kodulehega ka kuldmuna.

Moderaator on Anu-Mall Naarits Marketingi Instituudist

Anu-Mall Naarits on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, töötades nii tudengite kui ettevõtetega. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniaid, samuti osalenud strateegiate väljatöötamisel ning juhtinud paljude ettevõtete strateegia loomise protsesse. 

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Seminarile registreerimiseks valjuta all olevat "LISA MINU KOOLITUSTE JUURDE" nuppu.

Ühe veebiseminari hind on 59€+KM sisaldab osalemist veebiseminaril, mis koosneb ettekandest antud teemal ning küsimuste-vastuste sektsioonist seminari lõpus.

TÄHELEPANU! Directori tellijale (eeldab vähemalt 1-aastast kehtivat tellimust) on osalemine veebiseminaril TASUTA.