fbpx Turundusmeeskonna juhtimine | Marketingi Instituut

Turundusmeeskonna juhtimine

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Mooduli põhifookuseks on turundusmeeskonna loomine ja juhtimine. Alustame sellest, kuidas valida meeskonda, edasi tutvustatakse meeskonna hoidmist ja motiveerimist. Kursuse käigus omandatakse kõige olulisemad aluspõhimõtted ja teadmised, mis on vajalikud meeskonna töö korraldamiseks. Tutvustatakse ka aktuaalseid kaugjuhtimise viise, koolitajad õpetavad digitaliseerimise korraldamist.

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on töökogemus;
  • müügi- või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turundus- ja/või müügijuhti ja kus nad peavad turunduse ja müügiga ise hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi liikuda.
Läbitavad teemad
  • Ettevõtte ja turundusmeeskonna tegevuse mõtestamine;
  • Turundusmeeskonna loomine, hoidmine ja motiveerimine
  • Kaugtöö ja digitaliseerimine
  • Turundusmeeskonna välised ja sisemised protsessid
  • Turundusmeeskonna efektiivsuse mõõdikud 
  • Juhtimismudelid
Koolituse läbinu teab
  • Kuidas valida meeskonda
  • Kuidas luua meeskonnas usaldust
  • Kuidas kasvatada meeskonnas vastutust
  • Kuidas hoida fookust ja distsipliini pikema aja jooksul
  • Kuidas mõõta turundusmeeskonna efektiivsust
  • Millised on kaugtöö juhtimise vahendid 
  • Kuidas korraldada meeskonna töö digitaliseerimist
Koolituse läbinu oskab:
  • Kasutada meeskonna juhtimises efektiivsuse mõõdikuid, nagu tööjaotus, vastutuse suurus, areng jne
  • Sõnastada peamised eesmärgid ettevõtte eesmärkidest lähtuvalt;
  • Valida juhtimismudelit 
Koolitaja

Maarja Kaalep on turundusvallas töötanud üle 15 aasta. Ta alustas meediaagentuuris Mediacom meediaplaneerija ja projektijuhina, liikudes seejärel turundusjuhi ametikohtadele Ajakirjade Kirjastuses ja Swedbankis. Seejärel asus juhtima kõigepealt Eesti turundusmeeskonda ja seejärel kogu grupi digiturundust Tallink Grupis. Viimane aasta on ta juhtinud meediaagentuuri Mindshare. Maarja peab oma suurimaks tööalaseks saavutuseks aastal 2015 võidetud Turundustegu Grand prix’d Epic Estonia kampaania eest. Ta on lisaks igapäevatööle andnud turundusalaseid loenguid Pärnu Kolledžis ja Mainori Majanduskoolis.

Koolitaja

Arti Ots juhib Netmore’i rahvusvahelist laienemist alates aastast 2019. Varasemalt ehk aastatel 2014-2018 oli ta Kasahstani suurima mobiilioperaatori Kcelli tegevjuht. Enne seda aga töötas Telia Euraasia turundus -ja äriarenduse juhina Istanbulis. Ajavahemikus 2012. aasta algusest kuni kevadeni 2014 oli ta Telia Eesti lairibateenuste divisjoni Elioni tegevjuht.  Enne tegevjuhiks saamist aga Elioni turundusjuht ja aastatel 2004 kuni 2012 turundusdirektor. Tal on magistrikraad Henley ärikoolist Suurbritannias.

Koolitusmetoodid

Kaks koolituspäeva (16 AT) sisaldavad teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd. Koolituse maht kokku on 28 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisvad tööd ja eksamitöö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
30. november 2020 a. Turundusmeeskonna juhtimine 1. päev
7. detsember 2020 a. Turundusmeeskonna juhtimine 2. päev
Koolituste hind

Koolituse hind 700€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas  ja koolituspäeval kahte kohvipausi ning lõunat.