fbpx Turunduse analüütika | Marketingi Instituut

Turunduse analüütika

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

See moodul on pühendatud turunduse analüütikale. Tutvustame nii analüütika põhimõtteid kui ka kõige kaasaegsemaid analüütika tööriistu, samuti äriarenduse põhimõtteid. Koolituse raames seletatakse, mis on CPA, CPC, conversion rate jne. ja kuidas neid mõõdikuid kasutada. Lisaks õpitakse püstitama eesmärke OKR metodoloogia abil.

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • müügi- või kommunikatsioonijuhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turundus- ja/või müügijuhti ja kus nad peavad turunduse ja müügiga ise hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi liikuda.
Läbitavad teemad
  • Äriarendus
  • OKR eesmärkide metodoloogia
  • Agiilsed praktikad eduka äriarenduse jaoks
  • 5 kasulikku digitaalset tööriista, millele tuleb tähelepanu pöörata
  • Turunduse analüütika põhimõisted 
  • Analüütika töövahendid
  • Andmete kasutamine turunduse strateegia loomisel 
  • Andmete kasutamine igapäevases turundustegevuses
     
Koolituse läbinu teab
  • Mis on äriarendus ja miks on see oluline
  • OKR põhimõisteid
  • Mis on CPA, CPC, conversion rate, transaction, acquisition, ROI jne
  • Millised on turunduses kasutatavad enimlevinud analüütika töövahendid
  • Millised on Google Analytics’i, Facebook Business Manager’i ja teiste töövahendite andmete erinevused ja sarnasused
     
Koolituse läbinu oskab:
  • Seada eesmärke kasutades OKR metodoloogiat
  • Google Analytics’it ja Facebook Business Manager’i seadistada ning igapäevaselt kasutada 
  • Kasutada muid digitaalseid tööriistu
  • Kasutada andmeid turunduse strateegia loomisel ja igapäevases turundustegevuses
     
Koolitajad

Maarja Kaalep on turundusvallas töötanud üle 15 aasta. Ta alustas meediaagentuuris Mediacom meediaplaneerija ja projektijuhina, liikudes seejärel turundusjuhi ametikohtadele Ajakirjade Kirjastuses ja Swedbankis. Seejärel asus juhtima kõigepealt Eesti turundusmeeskonda ja seejärel kogu grupi digiturundust Tallink Grupis. Viimane aasta on ta juhtinud meediaagentuuri Mindshare. Maarja peab oma suurimaks tööalaseks saavutuseks aastal 2015 võidetud Turundustegu Grand prix’d Epic Estonia kampaania eest. Ta on lisaks igapäevatööle andnud turundusalaseid loenguid Pärnu Kolledžis ja Mainori Majanduskoolis.

 

Piruza Harutjunjan on ettevõtja, kellel on üle kümne aasta kogemust rahvusvahelise äri arendamises, digitaliseerimises ja innovatsiooni juhtimises. Juba 19 aasta vanuselt asutas ta Eestis armeenia restorani, seejärel, lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli, alustas oma karjääri tipptehnoloogia valdkonnas. Piruza on juhtinud äriarendust ettevõttes Reach-U, vastutanud innovatsiooni ja äri edendamise eest Proeksperdis, tegutsenud õppejõuna mitmes kõrgkoolis ja mentorina ülemaailmsetes kodanikualgatustes. Piruza on tegutsenud nii Skandinaavia, SRÜ kui ka USA turgudel ning tema ekspertoskused on läbirääkimised, rahvusvaheline kommunikatsioon ja kriisijuhtimine.

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas  on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab ühte kodust tööd. Koolituse maht kokku on 18 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolitustingimused

Koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
10. november 2021 a. Turunduse analüütika
Koolituste hind

Koolituse hind 390€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koduse töö hindamist ja koolitusmaterjale koolituskeskkonnas Talent.