Turuanalüüs
Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Sissejuhatus
Turuanalüüs on turunduse üks alustalasid, ilma milleta ei saa hakkama ükski turundaja. Olenemata sellest, kas analüüs tellitakse või viiakse ise läbi, on vaja teada uuringukvaliteeti määravaid tegureid ja osata ebakvaliteetse uuringu riske ennetada. Turunduses on oluline ROI (Return on Investment) ja see ei tulene mitte odavatest läbiviimiskuludest, vaid asjatundlikkusest.
Sihtrühm - kellele on neid teadmisi vaja?
- Turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
- Müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
- Tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turunduse ja/või müügijuhti, kus nad ise peavad turunduse ja müügiga hakkama saama;
- Konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
- Turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Läbitavad teemad
- Valimi ja andemekogumise (kvalitatiivsed ja kvantitatiivsed) meetodid;
- Küsimustiku koostamine ja vastajate valik;
- Andmeanalüüsi võtted ja aruandlus;
- Jätku-uuringud;
- Teisesed andmeallikad.
Koolituse läbinu teab
- missuguseid turu-uuringu meetodeid erinevate probleemide lahendamiseks kasutada;
- kuidas leida sobiv andmekogumisviis;
- kuidas määrata sobiv valim;
- kuidas koostada uuringu küsimustikku ja valida vastajaid;
- kuidas analüüsida andmeid ja koostada aruanne;
- kuidas koostada ja läbi viia lihtsamat turu-uuringut;
- kuidas analüüsida turu-uuringu tulemusi ja teha sellest järeldusi.
Koolitusmeetodid
Koolituspäev 8AT sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku on 20 tundi.
Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10.
Koolitustingimused
Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega. COVID-19 leviku tõkestamiseks ettenähtud ohutusnõuetega tutvu siin.
Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta.
Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam
Programmi koolitajad
Anu-Mall Naarits
Koolituse Hind
Koolituse hind 370€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koduste tööde ja eksami tagasisidestamist ja hindamist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas Talent LMS, koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat.
370.00 €