fbpx Suurandmete põhine turundus ja performance marketing. SUVE-ERI! | Marketingi Instituut

Suurandmete põhine turundus ja performance marketing. SUVE-ERI!

Sissejuhatus

Performance marketing on uus turunduse haru, mis tagab tõhususe erinevates e-kanalites. Performance marketingi täpsel juhtimisel saavutatakse tulemus juba 30-60 päevaga. 

Meie poolt mahajäetav infojälg on suurem, kui me adume. Ajakirjandusest on läbi jooksnud mõisted nagu “big data” või “suurandmed”, oleme näinud fotosid tohututest serveriparkidest ning imestame, kui ruttu saab otsa mobiilioperaatori poolt meile igakuiselt eraldatud andmeside hulk. Koolitusel räägime, mida see kõik tähendab, kuidas meist igaüks ja meie ettevõtted sellega seotud on ning kuidas see kõik enda kasuks tööle panna.

Sihtgrupp
  • Turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • Turundusspetsialistid suuremates ettevõtetes.
Läbitavad teemad:
  • Performance marketingi alused;
  • Performance marketingi tulemuste analüüs;
  • Performance marketingi süsteemi loomine ettevõttes.
  • Mida tähendab suurandmepõhine turundus?
  • Kuidas meist igaüks ja meie ettevõtted sellega seotud on?
  • Kuidas suurandmepõhine turundus enda kasuks tööle panna?
Koolituse läbinu suhtub:

Internetiturundusse kui investeeringusse.

Koolituse läbinu teab:
  • Mis on performance marketing?
  • Missugused on performance marketing põhialused?
  • Missugune on performance marketingi töömetoodika?
  • Kuidas analüüsida performance marketingi tulemusi?
  • Mida tähendab mõiste “big data” või suurandmed.
  • Oskab hinnata, milliseid andmeid tema ettevõte kogub või peaks koguma.
  • Milline väärtus nendel andmetel ettevõtte arendamise ja turundamise seisukohalt on.
Koolituse läbinu oskab:
  • Analüüsida performance marketingi kampaania tulemusi.
  • Suurandmepõhist turundust ettevõtte kasuks tööle panna.

 

Koolitusmeetodid:

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ja koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku koos iseseisva tööga on 12 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi.

Koolitaja

Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com.

Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta.

Koolituste toimumise ajad
4. august 2020 a. Performance marketing
Koolituste hind

Koolituse hind 350€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com, koolituspäeval kohvipausi ja tõendit koolituse läbimise eest.