fbpx Püsiklientide võitmine | Marketingi Instituut

Püsiklientide võitmine

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Enamiku ettevõtete jaoks on püsikliendid äärmiselt olulised. Uute klientide kaasamiskulud kasvavad, kuna turud muutuvad konkurentsivõimelisemaks ning tulusam on keskenduda klientide hoidmisele ja nende lojaalseks muutmisele. Sellel kursusel õpite brändilojaalsust looma, kasutades kliendikogemuse kujundamist. Kursuse teises osas saate tutvuda kasvuhäkkimisega. Õpid müügi suurendamiseks analüütilisi, odavaid ja loovaid meetodeid.

NB! Kursus toimub inglise keeles.

Sihtgrupp

Ettevõtte juhid või omanikud, kes soovivad mõista, kuidas nad saavad müügi ja kasumlikkuse suurendamiseks digitaalseid tööriistu / kanaleid integreerida ja kasutada.

Kõik, kes plaanivad asutada oma ettevõtet ilma, et neil oleks turunduse taust või, kes soovivad oma oskusi ja teadmisi värskendada.

Põhiteemad
  • Teenuse kujundamine kui konkurentsieelis.
  • Kuidas kujundada oma toodet ja kliendikogemust.
  • Kuidas luua brändilojaalsust.
  • Kuidas saavutada ülim kliendirahulolu.
  • Kasvu häkkimise mentaliteet.
  • Peamised mõõdikud, kasutades allikate jälgimise tehnikaid.
Koolitusel osaleja õpib:
  • Kuidas saada tagasi kliente?
  • Kuidas panna kliente oma ettevõtte nimel evangeliseerima.
  • Kuidas kaitsta ennast konkurentide eest.
  • Kasvu häkkimise mõistet.
  • Soetusmaksumuse ja eluea väärtuse mõisted.
Koolituse läbinu oskab:
  • Kujundada kliendikogemust, et saada püsikliente ja suurendada müüki.
  • Luua klientide rahulolu.
  • Kasutada nende äri kiirendamiseks majanduskasvu häkkimist.
  • Mõõta edu põhinäitajate abil.
Koolitaja

Artem Daniliants

Artemi missioon on aidata ettevõtetel digitaalses valdkonnas kasumlikult kasvada. Ta on oma olemuse, südame ja kogemuste järgi kasvuhäkkija ning tal on üle 15-aastane kogemus digitaalturunduses, digiteenuste kavandamises ja juurutamises, programmeerimises ning serverite ja andmebaaside ülal pidamises. Artem on oma digitaalsete ärilahendustega aidanud paljudel ettevõtetel alustavatest ettevõtetest suurettevõteteni laiendada.

Sellest digitaalsest praktilisest kogemusest on ta palju õppinud. Pealegi on Artem ettevõtja ja talle meeldib kõige rohkem näha, kuidas ettevõte kasvab. Tema eesmärk on jagada oma kogemusi ja entusiasmi oma õpilaste ja klientidega ning aidata neil teenida digitaalsest positiivset investeeringutasuvust.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) kogumahuga 25 tundi sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
10. november 2020 a. Püsiklientide võitmine
Koolituste hind

Hind 420€+ km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt ning koolituspäeval lõunat ja kahte kohvipausi.