Questions? Feedback? powered by Olark live chat software
Select Page

Programmaatiline reklaam

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

ALGAB: 16/03/2023

Sissejuhatus

Üks moodul Turunduskommunikatsiooni programmist on Programmaatiline reklaam.

Me kõik oleme programmaatilise reklaami tarbijad ilma, et me seda võibolla isegi teame. Seda leidub sisuliselt igal veebilehel mida külastame. Aga mis siis tegelikult on programmaatiline reklaam, mida tähendab see termin, mida see tehniliselt endas kätkeb, mis platvormide/tööriistade abil seda teha saab, ning millal, kelle jaoks ja kuidas seda kasutada?

Sellele kõigele annab vastuse uus programmaatilise reklaami koolitus.

Sihtrühm - kellele on neid teadmisi vaja?

  • Digiturundajad;
  • Tulevased digiturundajad;
  • Oma kvalifikatsiooni ja oskusteavet laiendada soovivad tänased digispetsialistid;
  • Turundusspetsialistid;
  • Turundusjuhid.

Läbitavad teemad

  • Räägime mis on programmaatiline reklaam ehk inglise keeles programmatic advertising.
  • Vaatame kuidas see reklaam tegelikult toimib tehniliselt
  • saame teada millised platvormid/tööriistad on enimkasutatavad selles reklaamiliigis.
  • Vaatame kuidas toimub kasutajate jälgimine (tracking) ja milline on analüütika selles reklaamiliigis.
  • Tutvume Eestis ühe enimkasutatava programmaatilise reklaami platvormi – Adformiga.
  • Saame teada tähendused sellistele terminitele ja lühenditele nagu DSP, TPAS, SSP, DMP jpm.
  • Vaatame millised on enimkasutatavad reklaamiformaadid programmaatilises reklaamis.
  • Õpime kuidas ja millises rollis kasutada programmaatilist reklaami koos teiste reklaamiliikidega ja miks.

Koolituse läbinu teab

  • mis on programmaatiline reklaam;
  • kuidas see toimib;
  • milleks seda kasutatakse;
  • millised platvormid ja tööriistad on selle kasutamiseks;
  • millised on enimkasutatavad reklaamiformaadid;
  • orienteerub selle reklaamiliigi terminites ja analüütikas.

Koolitusmeetodid

Koolituspäev 8 AT sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi, iseseisvat kodust tööd ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse kogumaht on 20 tundi koos iseseisva tööga.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes osaleb koolitusel ja esitab koduse töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega. COVID-19 leviku tõkestamiseks ettenähtud ohutusnõuetega tutvu siin.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta.

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituse Hind

Koolituse hind 370€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koduste tööde ja eksami tagasisidestamist ja hindamist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas Talent LMS, koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat.

370.00