fbpx Lojaalsuse kasvatamine | Marketingi Instituut

Lojaalsuse kasvatamine

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Enamiku ettevõtete jaoks on püsikliendid äärmiselt olulised. Uute klientide värbamiskulud aina kasvavad, kuna turud muutuvad konkurentsivõimelisemaks ning tulusam on keskenduda klientide hoidmisele ja nende lojaalseks muutmisele. Sellel kursusel õpitakse looma brändilojaalsust, kasutades selleks kliendikogemuse kujundamist. Kursuse teises osas tutvutakse kasvuhäkkimisega. Õpitakse müügi suurendamiseks vajalikke analüütilisi, vähekulukaid ja loovaid meetodeid.

NB! Kursus toimub inglise keeles.

Sihtgrupp

Ettevõtete juhid või omanikud, kes soovivad õppida, kuidas müügi ja kasumlikkuse suurendamiseks digitaalseid tööriistu / kanaleid integreerida ja kasutada.

Kõik, kes plaanivad asutada oma ettevõtet ilma, et neil oleks turunduse taust või kes soovivad oma oskusi ja teadmisi värskendada.

Põhiteemad
  • teenuse kujundamine kui konkurentsieelis;
  • oma toote ja kliendikogemuse kujundamine;
  • brändilojaalsuse loomine;
  • ülima kliendirahulolu saavutamine;
  • kasvu häkkimise mentaliteet;
  • peamised mõõdikud allikate jälgimise tehnikate kasutamisel.
Koolitusel osaleja õpib
  • kuidas saada püsikliente,
  • kuidas teha klientidest oma ettevõtte brändisaadikud,
  • kuidas ennast konkurentsis alla jäämise eest kaitsta,
  • kasvu häkkimise põhimõtteid,
  • soetusmaksumuse ja eluea väärtuse mõistete tähendust.
Koolituse läbinu oskab
  • kujundada kliendikogemust, et saada püsikliente ja suurendada müüki,
  • luua klientide rahulolu,
  • kasutada oma äri kiirendamiseks majanduskasvu häkkimist,
  • mõõta põhinäitajate abil oma edu.
Koolitaja

Artem Daniliants

Artemi missioon on aidata ettevõtetel digitaalses valdkonnas kasumlikult kasvada. Ta on oma olemuse, südame ja kogemuste poolest kasvuhäkkija ning tal on üle 15-aastane kogemus digitaalturunduses, digiteenuste kavandamises ja juurutamises, programmeerimises ning serverite ja andmebaaside ülal pidamises. Artem on oma digitaalsete ärilahendustega aidanud paljudel alustavatel ettevõtetel laieneda suurettevõteteks. Tema eesmärk on jagada oma kogemusi ja entusiasmi oma õpilaste ning klientidega ning aidata neil digitaalvaldkonna investeeringud ettevõttele raha teenima panna. 

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) ja iseseisev töö kogumahuga 25 tundi sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
23. märts 2021 a. Püsiklientide võitmine
Koolituste hind

Hind 420€+ km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt ning koolituspäeval lõunat ja kahte kohvipausi.