Kuidas panna B2B-sisu müüki toetama?

Sissejuhatus

Praktiline ning kaasahaarav meistriklass Soome sisustrateegidelt, mille eesmärk on õpetada ehitama tõhusat ja toimivat sisuloome strateegiat, mis toetab tulemuslikult ja tõhusalt müüki.

Miks osaleda? Tänapäevases sotsiaalmeedia keskkonnas on äärmiselt oluline saada õige sisu õige kliendini õigel ajal. Seejuures peab sisu olema tähenduslik, sidus, ligitõmbav ja jätkusuutlik ning täpselt fokusseeritud.

Hästi loodud sisuloomestrateegia aitab saavutada suurepäraseid tulemusi nii suurtel kui väikestel firmadel. Kui sinu ettevõttel puudub sisuloome strateegia või soovid seda täiustada, siis on see rahvusvaheline meistriklass just sulle.

NB! Seminar toimub inglise keeles ja osalejate arv on väga piiratud, et jääb aega iga osaleja teemade arutamiseks ja koosmõtlemiseks. 

Sihtgrupp

Meistriklass on mõeldud kogenud turundajale, kes soovib oma sisuturundust paremini ja tulemuslikumalt tööle ja reaalseid müügitulemusi toetama saada. Sellel ei õpetata internetiturunduse baasteemasid, need peavad olema osalejal selged varem.

Läbitavad teemad

Digitaalse sisuloome strateegia alused

  • Mis on sisuloome strateegia ning milleks on see vajalik?
  • Mis on kliendikeskne sisuloome? Kuidas seda luua?

Kuidas planeerida ja luua digitaalset sisu? Sihtimine, kanalid ja sisutüübid.

  • Missugused sisutüübid on olemas ja kuidas neid valida sõltuvalt ostuteekonna etapist?
  • Kuidas luua sisu - nõuanded suurepärase kirjatüki loomiseks
  • SEO ja mikrosisu
Meistriklassi läbinu teab
  • Kuidas ehitada efektiivne sisuloome strateegia
  • Kuidas luua motiivi-põhiseid sihtgruppe
  • Kuidas üles ehitada sisuloome teekond
  • Kuidas luua sisu nii, et see sinu sihtgrupile korda läheks
  • Kuidas kasutada erinevaid kanaleid ostuteekonna erinevates etappides
  • Missugused on erinevad sisutüübid ja kuidas need ostuteekonna etappides tööle panna
  • Kuidas luua atraktiivset sisu online jaoks
Koolituse läbinu oskab

Meistriklassi läbinu oskab luua efektiivset sisuloome strateegiat, mis toetab tema ettevõtte müüki B2B-sektoris.
Samuti oskab planeerida ja luua atraktiivset sisu online-kanalite jaoks.

Koolitajad

Paula Savonen

Paula juhib Differo’s partnerlussuhete osakonda ning on vastutav võtmeklientide strateegilise toe, sisuloome disainimise ja loomise eest. Paula omab kogemust rahvusvahelises- ja jätkusuutlikus äris, strateegilises kommunikatsioonis ja turunduses. Paula põhikompetentsid on juhtimine ja koolitamine, sisuloome, kommunikatsiooni- ja turundusstrateegiad, investorsuhted, meedia, sotsiaalmeedia, storytelling.

 

Nadja Huotari

Nadja töötab Differos sisustreteegina ning on osa partnerlussuhete tiimist. Tema planeerib ja viib täide digiturunduse kampaaniad. Nadjal on laialdased turunduskogemused IT- ja finantssektoris. Tema suur kirg on digiturunduse mõõdikud ning uuenduslikud sisuformaadid nagu podcastid. Nadja põhikompetentsid on turunduse automatiseerimine, sotsiaalmeedia, turundusanalüütika, SEO ja sisuloome.

 

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Meistriklassi hind 450€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas, koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat.