fbpx Kuidas alustada oma digitaalset ettevõtet või selle kasvu kiirendada? | Marketingi Instituut

Kuidas alustada oma digitaalset ettevõtet või selle kasvu kiirendada?

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Kas plaanite oma ettevõtet alustada või otsite võimalust konkurentsi seast silma paista? See kursus hõlmab põhitõdesid oma koha leidmiseks selles konkurentsitihedas maailmas. Kursus aitab teil leida õige niši ja arendada oma kaubamärki, et oleks võimalik müüki suurendada ja uusi kliente võita. Siit saate teada digitaalse ettevõtte arendamiseks vajalikke tööriistu ja trende.

NB! Kursus toimub inglise keeles.

Sihtgrupp

Ettevõtte juhid või omanikud, kes soovivad mõista, kuidas nad saavad müügi ja kasumlikkuse suurendamiseks digitaalseid tööriistu / kanaleid integreerida ja kasutada.

Kõik, kes plaanivad asutada oma ettevõtet ilma, et neil oleks turunduse taust või, kes soovivad oma oskusi ja teadmisi värskendada.

Põhiteemad
  • Kuidas leida oma koht konkurentsiturul.
  • Brändi positsioneerimise ja kliendi määratlemise alused
  • Võrdlusuuringud ja teave konkurentide kohta.
  • Suundumused ja klientide vajadused.
  • Väärtusahela mõiste.
Koolitusel osaleja õpib:
  • Kuidas oma kaubamärki positsioneerida.
  • Kuidas leida nišš ja määratleda nende klient.
  • Kuidas arendada brändi identiteeti ja miks see on vajalik.
  • Kuidas storytellingut ehk jutuvestmist kasutada.
  • Mis on benchmarking ehk võrdlusuuring ja kuidas seda tööriista edukalt kasutada.
  • Kuidas leida nende konkurentsieelis.
  • Kuidas ennustada kliendi vajadusi.
  • Ülevaade praegustest ja tulevastest äritrendidest.
  • Mis on väärtusahel ja kuidas selles positsioneeruda?
  • Kuidas valida õiget hinnakujundust.
  • Kuidas toetada marginaali ja teenida kasumit.
Koolituse läbinu oskab:
  • Arendada oma toote või teenuse olulisi aspekte: kaubamärgi kujundamine, hinnakujundus.
  • Teha turuanalüüsi võrdlusuuringute abil ja arendada välja nende konkurentsieelist.
  • Leida sobivaid kliente ja kasutada nende vajadusi turu võitmiseks.
  • Kasutada äritrende, et pakkuda turule väärtuslikku toodet või teenust.
Koolitaja

Andrew Paterson

Andrew Patersonil on suured kogemused peaaegu kõigis äritegevuseks vajalikel erialadel: operatsioonid ja klienditeenindus, rahandus ja kaubandus, ostmine ja turustamine, disaini juhtimine, tootmine, tarneahel ja allhange, e-kaubandus ja turundus. Kõigil nendel erialadel saavutas ta edu tänu meeskondadele, mida ta juhtis, arendas ja millest kõige tähtsam - õppis. Need oskused, tema kogemus ja tugev ülemaailmne võrgustik võimaldavad tal tegutseda juhina või sõltumatu konsultandina, toetades mitmesuguseid ettevõtteid majanduskasvu ja tõhususe strateegiate väljatöötamisel.

Andrew on olnud moe- ja jaekaubanduses aastakümneid. Ta on töötanud Suurbritannia Arcadia Grupis ja peaaegu 8 aastat Baltika Grupis, kus ta vastutas tehaste juhtimise eest, juhtis viite brändikogujat, ostjaid, tarneahelat ja müügianalüütikuid. Praegu töötab ta Itaalia kangaäri esindajana ning juhib turustusäri, mis tegeleb kanga importimisega Suurbritanniast ja Iirimaalt ning edasimüügiga nelja Balti riigi ettevõttesse. Lisaks nõustab ja juhendab Andrew mitmesuguseid loomemajanduse väikeettevõtteid.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) kogumahuga 25 tundi sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
27. oktoober 2020 a. Kuidas alustada oma digitaalset ettevõtet või selle kasvu kiirendada?
Koolituste hind

Hind 420€+ km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt ning koolituspäeval lõunat ja kahte kohvipausi.