fbpx Directori veebiseminaride sari | Marketingi Instituut

Directori veebiseminaride sari

DIRECTORI VEEBISEMINARIDE SARI

Veebiseminaride sari, mille eesmärk on rääkida sellest, kuidas kriisiga toime tulla, see ületada ning mida teha siis, kui kriis on juba läbi. Pöörame tähelepanu ka sellele, kuidas kriis enda kasuks tööle panna ning sellest hoopis võita. Samuti jagame saadud kogemusi eelmistest kriisidest.

Veebiseminaride astuvad üles kohalikud ja rahvusvahelised oma ala spetsialistid. Need on koolitajad ja ettevõtjad, kellel on kogemus ettevõtete aitamisel just kriisi-situatsioonis.

Veebiseminaride sarja viib läbi Marketingi Instituut koostöös juhtimisajakirjaga Director.

Marketingi Instutuut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Sihtgrupp

Juhid ja ettevõtjad, kes näevad et praeguses olukorras enam vanamoodi ei saa ja midagi on põhimõtteliselt vaja teisiti teha. Osaleja on juht või ettevõtja, kellel on strateegia kujundamise vastutus.

Veebiseminaridelt saad teada:
  • Kuidas värvata kriisi ajal.
  • Milliseid positiivseid külgi võib leida praeguses olukorras.
  • Mis on kliendikogemus
  • Miks on mõiste “kliendikogemus” kriisi ajal tähtis
  • Nelja kliendikogemuse põhialust
  • Millised kokkupuutepunktid on ettevõtetel.
  • Kuidas neid kokkupuutepunkte kaardistada.
  • Kuidas oma ettevõtte kliendi teekonda kriisi ajal ja peale kriisi kõige tõhusamalt tööle panna
  • Kuidas püsida produktiivne
  • Mis on paindlikkus ja kuidas välistegurid seda mõjutavad
  • Kuidas aidata ajul paremini ja kiiremini õppida
Koolitaja Renita Käsper

Renita on personalivaldkonnas aktiivselt tegev juba alates 2000 aastast, ta on töötanud värbamisosakonna juhina, värbamiskonsultantina ning vastutanud

tööandja brändiga seotud teemade eest Eesti ühes suuremas tööportaalis CV Keskus. Renital on suurepärased teadmised värbamisprotsesside ülesehitamisest ja värbamisstrateegiate arendamisest, mis aitavad ettevõtetel lahendada talentide leidmisega seotud probleeme ja tagavad edu top-talentide leidmisel.

Koolitaja Jean Sutton

Jean Sutton on Londoni turuanalüüsi agentuuri, Actionline Research, juht. Agentuuri peafookus on B2B ja tarbijate turud ja peamised projektid on äripotentsiaali hindamine, kliendi rahulolu, haarde laiendamine, tootearendus ja uue turunduse strateegia soovitused. Jean on UK Chartered Institute of Marketing teaduskonna liiga ja ta on mitu aastat õpetanud Kliendikogemuse kursuseid. Lisaks on Jean mitu aastat Marketingi Instituudiga koostööd teinud ja on rohkem kui 100 Eesti ettevõtet koolitanud ja konsulteerinud.

Koolitaja Mikk Orglaan

Mikk Orglaan on ettevõtete nõustaja-coach-mentor-mikrokiirendi. Ta on ettevõtjana aidanud 20+ aastat ettevõtetel end paremini turundada ning
müüa, luues neile selleks erinevaid töövahendeid nagu CRM, emaili turundus, veebilehti, epoode, jpm. Alates 2020 on Mikk keskendunud äriarendusele,
nõustamisele ning osaleb ka co-founderina erinevate startuppide töös tuues selgust, parendades nende protsesse, turundust,müüki, viies kokku õigeid
osapooli ning pakkudes omanikele järelvalvet/nõustamist.

Koolitaja Anu-Mall Naarits

Anu-Mall Naarits on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, kellel on turunduskogemust üle 20 aasta. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniad ja võitnud muu hulgas Turundusteo auhinna 2012 aastal Lennusadama avamisturunduse eest, olnud turundusteo finaalis 2011 aastal Ekspordirevolutsiooni turunduskampaaniaga, mis tehti koostöös EAS-iga. Anu on Tallinn Marketing Weeki peakorraldaja. Ta on vastutanud muu hulgas otseturunduse, müügi- ja reklaammaterjalide eest.

Koolitaja Dr Nikolaos Dimitriadis

Dr Nikolaos Dimitriadis on üle maailma tuntud ja tunnustatud kommunikatsiooniekspert, konsultant ja Trizma Neuro tegevjuht. Ta on välja andnud kaks raamatut: „Neuroscience for leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach” ja „Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools.” Temaga on koostööd teinud sellised brändid nagu IKEA, IBM, Coca-Cola, Nestle, Pierre Fabre, Raiffeisen Bank jpt.

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Ühe webinari hind on 59€+KM sisaldab osalemist webinaril, mis koosneb ettekandest antud teemal ning küsimuste-vastuste sektsioonist webinari lõpus.

TÄHELEPANU! Directori tellijale (eeldab vähemalt 1-aastast kehtivat tellimust) on osalemine webinaril TASUTA.  

 

21.04 Anu-Mall Naarits: kuidas kriis võimaluseks pöörata? VAATA JA REGISTREERI

23.04 Töö personaliga kriisi ajal. Renita Käsper VAATA JA REGISTREERI

28.04 Laitmatu kliendikogemuse loomine. Jean Sutton VAATA JA REGISTREERI

30.04 Kliendi teekond kriisiolukorras. Mikk Orglaan VAATA JA REGISTREERI

5.05 Kuidas aidata ajul üle elada raskeid aegu. Dr Nikolaos Dimitriadis VAATA JA REGISTREERI

 

NB! Ühe ettevõtte kohta on üks osaleja (kui ettevõttel on mitu tellimust, siis osalejate arv vastavalt tellimustele).