fbpx Digitaalne laienemine välisturgudele | Marketingi Instituut

Digitaalne laienemine välisturgudele

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Meil on Eestis edukas äri, mis edasi? Ettevõtluse arendamise järgmine samm on laienemine ja rahvusvaheline kasv. Eesti turg on väike ja kui soovitakse ettevõtet laiendada, tuleb tegutseda rahvusvaheliselt. Sellel kursusel saab teada, kuidas luua oma ettevõtte jaoks skaleerimise strateegia, tuua turule uusi tooteid ja vallutada uusi turge. See on võimalik, kui kasutada turustamiseks erinevaid kanaleid.

NB! Kursus toimub inglise keeles.

Sihtgrupp

Ettevõtete juhid või omanikud, kes soovivad õppida, kuidas müügi ja kasumlikkuse suurendamiseks digitaalseid tööriistu / kanaleid integreerida ja kasutada.

Kõik, kes plaanivad asutada oma ettevõtet ilma, et neil oleks turunduse taust või kes soovivad oma oskusi ja teadmisi värskendada.

Põhiteemad
  • ettevõtte kasvatamine rahvusvaheliselt;
  • mõõdikutepõhise skaleerimisstrateegia loomine;
  • ärimudelite kogukanalite optimeerimine;
  • brändiväärtused ja kogemus mitme kanali kaudu turustamisel.
Koolitusel osaleja õpib
  • kuidas kasutada digitaalseid kanaleid ekspordiks,
  • kuidas oma äri rahvusvaheliselt laiendada,
  • kuidas tuua turule uusi tooteid ja valida uusi turge,
  • miks on mitme kanali kasutamine müügi suurendamiseks oluline,
  • millised on olemasolevad müügikanalid ja kuidas neid kasutada (Amazon, Etsy, eBay jne).
Koolituse läbinu oskab
  • luua rahvusvahelisi laienemisstrateegiaid,
  • optimeerida oma ärimudelit,
  • valida sobivad müügikanalid ja kasutada neid tõhusalt,
  • hoida kliendikogemust kõigis kasutatud kanalites kõrgel tasemel.
Koolitaja

Artem Daniliants

Artemi missioon on aidata ettevõtetel digitaalses valdkonnas kasumlikult kasvada. Ta on oma olemuse, südame ja kogemuste poolest kasvuhäkkija ning tal on üle 15-aastane kogemus digitaalturunduses, digiteenuste kavandamises ja juurutamises, programmeerimises ning serverite ja andmebaaside ülal pidamises. Artem on oma digitaalsete ärilahendustega aidanud paljudel alustavatel ettevõtetel laieneda suurettevõteteks. Tema eesmärk on jagada oma kogemusi ja entusiasmi oma õpilaste ning klientidega ning aidata neil digitaalvaldkonna investeeringud ettevõttele raha teenima panna. 

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) koos iseseisva tööga sisaldab kokku  25 tundi teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
30. märts 2021 a. Ettevõtte laienemine välisturgudele
Koolituste hind

Hind 420€+ km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt ning koolituspäeval lõunat ja kahte kohvipausi.