fbpx Digitaalne äriplaneerimine: kuidas kavandada edu ja seda reaalses maailmas kasutusele võtta. | Marketingi Instituut

Digitaalne äriplaneerimine: kuidas kavandada edu ja seda reaalses maailmas kasutusele võtta.

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

See kursus aitab teil edukalt kavandada tulevikku. Ettevõtte edu üks peamisi osi on korrektne finantsplaneerimine, kuna iga mittetulundusühing on suunatud kasumi teenimisele. Saate teada, kuidas saadaolevaid ressursse parimal viisil kasutada ja leiate täiendavaid ressursse ja õpite kuidas neid enda ettevõtte kasvuks ära kasutada. Lisaks seisavad kõik ettevõtted silmitsi mitmesuguste riskidega. Kursuse lõpus teate, kuidas jätkusuutliku ettevõtte loomiseks riskijuhtimist läbi viia.

NB! Kursus toimub inglise keeles.

Sihtgrupp

Ettevõtte juhid või omanikud, kes soovivad mõista, kuidas nad saavad müügi ja kasumlikkuse suurendamiseks digitaalseid tööriistu / kanaleid integreerida ja kasutada.

Kõik, kes plaanivad asutada oma ettevõtet ilma, et neil oleks turunduse taust või, kes soovivad oma oskusi ja teadmisi värskendada.

Põhiteemad
  • Finants- ja ressursiplaneerimine: tulude ja kulude eesmärkide seadmine.
  • Arvestades saadaolevaid ressursse.
  • Kasvuvõimalused.
  • Planeerimine, analüüsimine ja kohandamine.
  • Riskijuhtimine.
Koolitusel osaleja õpib:
  • Kuidas viia läbi finantsplaneerimist.
  • Miks on rahavoog oluline?
  • Millised on olemasolevad investeerimisvõimalused?
  • Kuidas leida kasvuvõimalusi.
  • Kuidas vahe-eesmärke kavandada ja paika panna.
  • Kuidas riske ette näha.
  • Kuidas riske maandada.
Koolituse läbinu oskab:
  • Rakendada finantsplaneerimist: müügi- ja kulueesmärkide seadmine, rahavoogude jälgimine ja investeeringute tegemine.
  • Viia läbi ressursianalüüs ja kasvuplaan.
  • Teha projekti tõhus planeerimine ja määrata verstapostid.
  • Viia läbi riskijuhtimist.
Koolitaja

Andrew Paterson

Andrew Patersonil on suured kogemused peaaegu kõigis äritegevuseks vajalikel erialadel: operatsioonid ja klienditeenindus, rahandus ja kaubandus, ostmine ja turustamine, disaini juhtimine, tootmine, tarneahel ja allhange, e-kaubandus ja turundus. Kõigil nendel erialadel saavutas ta edu tänu meeskondadele, mida ta juhtis, arendas ja millest kõige tähtsam - õppis. Need oskused, tema kogemus ja tugev ülemaailmne võrgustik võimaldavad tal tegutseda juhina või sõltumatu konsultandina, toetades mitmesuguseid ettevõtteid majanduskasvu ja tõhususe strateegiate väljatöötamisel.

Andrew on olnud moe- ja jaekaubanduses aastakümneid. Ta on töötanud Suurbritannia Arcadia Grupis ja peaaegu 8 aastat Baltika Grupis, kus ta vastutas tehaste juhtimise eest, juhtis viite brändikogujat, ostjaid, tarneahelat ja müügianalüütikuid. Praegu töötab ta Itaalia kangaäri esindajana ning juhib turustusäri, mis tegeleb kanga importimisega Suurbritanniast ja Iirimaalt ning edasimüügiga nelja Balti riigi ettevõttesse. Lisaks nõustab ja juhendab Andrew mitmesuguseid loomemajanduse väikeettevõtteid.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) kogumahuga 25 tundi sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
1. detsember 2020 a. Digitaalne äriplaneerimine: kuidas kavandada edu ja seda reaalses maailmas kasutusele võtta.
Koolituste hind

Hind 420€+ km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt ning koolituspäeval lõunat ja kahte kohvipausi.