fbpx Digitaaläri kasvatamine piiratud ressurssidega | Marketingi Instituut

Digitaaläri kasvatamine piiratud ressurssidega

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Soovid oma ettevõtet laiendada, kuid ressursid on piiratud? See on siiski võimalik. Sellel kursusel räägitakse alglaadimisest - ehk olukorrast, kus ettevõtte asutamiseks ja kasvatamiseks kasutatakse ainult olemasolevaid ressursse, näiteks isiklikke sääste, isiklikke seadmeid jms. Suur rõhk on analüütikal, kuna see on väikese eelarve või töötajate arvuga ettevõtte jaoks võtmetähtsusega. Kursus õpetab oma tegevusi analüüsima ja keskenduma ainult neile, mis toovad käegakatsutavaid tulemusi.

NB! Kursus toimub inglise keeles.

Sihtgrupp

Ettevõtte juhid või omanikud, kes soovivad õppida, kuidas müügi ja kasumlikkuse suurendamiseks digitaalseid tööriistu / kanaleid integreerida ja kasutada.

Kõik, kes plaanivad asutada oma ettevõtet ilma, et neil oleks turunduse taust või kes soovivad oma oskusi ja teadmisi värskendada.

Põhiteemad
  • alglaadimise alused;
  • kiiruse olulisus;
  • kasvamine väheste kuludega, kasutades ainult juba olemasolevaid ressursse
  • turu valideerimise viisid.
  • analüütika ja selle olulisus.
Koolitusel osaleja õpib
  • mis on alglaadimine,
  • peamisi alglaadimise tehnikaid,
  • kuidas uusi tehnikaid piisava kiirusega rakendada,
  • kuidas luua kasvuvõimalusi madalate kuludega,
  • kuidas vältida kasvupiiranguid ainult olemasolevate ressursside kasutamisel,
  • kuidas turgu testida,
  • mis on Analyticsi tööriistad ja tehnikad,
  • kuidas ettevõtet skaleerida.
Koolituse läbinu oskab
  • hoolikalt raha hallata,
  • tugineda oma ettevõtte juhtimisel juba olemasolevatele ressurssidele,
  • rakendada äristrateegias turustusvalideerimise tulemusi,
  • analüüsida oma turundustegevusi ja valida kõige paremini toimivad kampaaniad.
Koolitaja

Artem Daniliants

Artemi missioon on aidata ettevõtetel digitaalses valdkonnas kasumlikult kasvada. Ta on oma olemuse, südame ja kogemuste poolest kasvuhäkkija ning tal on üle 15-aastane kogemus digitaalturunduses, digiteenuste kavandamises ja juurutamises, programmeerimises ning serverite ja andmebaaside ülal pidamises. Artem on oma digitaalsete ärilahendustega aidanud paljudel alustavatel ettevõtetel laieneda suurettevõteteks. Tema eesmärk on jagada oma kogemusi ja entusiasmi oma õpilaste ning klientidega ning aidata neil digitaalvaldkonna investeeringud ettevõttele raha teenima panna. 

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) ja iseseisev töö kogumahuga 25 tundi sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas  on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele. 

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
16. märts 2021 a. Digitaaläri kasvatamine piiratud ressurssidega
Koolituste hind

Hind 420€+ km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt ning koolituspäeval lõunat ja kahte kohvipausi.