fbpx Digitaaläri kasvatamine piiratud ressurssidega | Marketingi Instituut

Digitaaläri kasvatamine piiratud ressurssidega

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Kas soovite oma ettevõtet laiendada, kuid teil on piiratud ressurssid? Usume, et see on endiselt võimalik. Sellel kursusel õpitakse alglaadimise mõistet - kus ettevõtte asutamiseks ja kasvatamiseks kasutatakse ainult olemasolevaid ressursse, näiteks isiklikke sääste, isiklikke seadmeid jms. Kursusel on suur rõhk analüütikal, kuna see on väikese eelarve või töötajate arvuga ettevõtte jaoks võtmetähtsusega. Õppige oma tegevusi analüüsima ja keskenduge ainult neile, mis toovad käegakatsutavaid tulemusi.

NB! Kursus toimub inglise keeles.

Sihtgrupp

Ettevõtte juhid või omanikud, kes soovivad mõista, kuidas nad saavad müügi ja kasumlikkuse suurendamiseks digitaalseid tööriistu / kanaleid integreerida ja kasutada.

Kõik, kes plaanivad asutada oma ettevõtet ilma, et neil oleks turunduse taust või, kes soovivad oma oskusi ja teadmisi värskendada.

Põhiteemad
  • Alglaadimise alused.
  • Kiiruse olulisus.
  • Kuidas kasvada odavate kuludega, kasutades ainult saadaolevaid ressursse?
  • Turu valideerimise viisid.
  • Analytics ja selle olulisus.
Koolitusel osaleja õpib:
  • Alglaadimise mõistet.
  • Peamisi alglaadimise tehnikaid.
  • Kuidas rakendada uusi tehnikaid piisava kiirusega.
  • Kuidas luua madalate kuludega kasvuvõimalusi.
  • Kuidas vältida kasvupiiranguid ainult olemasolevate ressursside kasutamisel?
  • Kuidas turgu testida?
  • Mis on Analyticsi tööriistad ja tehnikad.
  • Kuidas skaleerida ettevõtet.
Koolituse läbinu oskab
  • Kuidas hoolikalt raha hallata.
  • Oma ettevõtte juhtimisel tugineda olemasolevatele ressurssidele.
  • Rakendada turustusvalideerimise tulemusi äristrateegiale.
  • Analüüsida nende turundustegevust ja valida kõige paremini toimivad kampaaniad.
Koolitaja

Artem Daniliants

Artemi missioon on aidata ettevõtetel digitaalses valdkonnas kasumlikult kasvada. Ta on oma olemuse, südame ja kogemuste järgi kasvuhäkkija ning tal on üle 15-aastane kogemus digitaalturunduses, digiteenuste kavandamises ja juurutamises, programmeerimises ning serverite ja andmebaaside ülal pidamises. Artem on oma digitaalsete ärilahendustega aidanud paljudel ettevõtetel alustavatest ettevõtetest suurettevõteteni laiendada.

Sellest digitaalsest praktilisest kogemusest on ta palju õppinud. Pealegi on Artem ettevõtja ja talle meeldib kõige rohkem näha, kuidas ettevõte kasvab. Tema eesmärk on jagada oma kogemusi ja entusiasmi oma õpilaste ja klientidega ning aidata neil teenida digitaalsest positiivset investeeringutasuvust.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) kogumahuga 25 tundi sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele. 

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
3. november 2020 a. Digitaaläri kasvatamine piiratud ressurssidega
Koolituste hind

Hind 420€+ km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt ning koolituspäeval lõunat ja kahte kohvipausi.