fbpx Agiilne turunduse juhtimine | Marketingi Instituut

Agiilne turunduse juhtimine

Sissejuhatus

Maailm muutub kiiresti ja ka turundusjuhid peavad muudatustega kaasas käima. Agiilne juhtimismetoodika sai alguse USA-s, kus seda esmalt kasutati tarkvara arendamisel. Tänapäeval on agiilne lähenemine kasutusel ka teistes valdkondades, kuna võimaldab kiiresti reageerida muudatustele, olla paindlikum ja anda kiiresti tagasisidet. Mooduli raames räägitakse, mis on agiilne juhtimine ja kuidas seda juurutada just turunduse juhtimisel. 

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on töökogemus;
  • müügi- või kommunikatsioonijuhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turundus- ja/või müügijuhti ja kus nad peavad turunduse ja müügiga ise hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi liikuda.
Läbitavad teemad
  • Agiilse turunduse mõiste 
  • Protsessi- ja projektipõhise turunduse võrdlus agiilse turunduse meetodiga
  • Agiilse turunduse põhietapid
  • Agiilse turunduse juurutamine
Koolituse läbinu teab
  • Mis on agiilne turundus ja millised on selle plussid ning miinused 
  • Millised on agiilse turunduse tehnoloogilised abivahendid 
  • Kuidas minna üle protsessi- ja projektipõhisest turundusest agiilsele turunduse juhtimisele
  • Millised on agiilse turunduse põhietapid
  • Mida tuleb iga etappi läbimisel arvesse võtta
Koolituse läbinu oskab:
  • Kasutada igapäevases turunduses Microsoft Teamsi, Slacki ja teisi vahendeid
  • Kaardistada agiilse turunduse põhietappe
  • Koostada organisatsiooni jaoks agiilse turunduse juurutamise plaani
Koolitaja

Maarja Kaalep on turundusvallas töötanud üle 15 aasta. Ta alustas meediaagentuuris Mediacom meediaplaneerija ja projektijuhina, liikudes seejärel turundusjuhi ametikohtadele Ajakirjade Kirjastuses ja Swedbankis. Seejärel asus juhtima kõigepealt Eesti turundusmeeskonda ja seejärel kogu grupi digiturundust Tallink Grupis. Viimane aasta on ta juhtinud meediaagentuuri Mindshare. Maarja peab oma suurimaks tööalaseks saavutuseks aastal 2015 võidetud Turundustegu Grand prix’d Epic Estonia kampaania eest. Ta on lisaks igapäevatööle andnud turundusalaseid loenguid Pärnu Kolledžis ja Mainori Majanduskoolis.

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab ühte kodust tööd. Koolituse maht kokku on 18 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisvad tööd ja eksamitöö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolituste toimumise ajad
23. november 2020 a. Agiilne turunduse juhtimine
Koolituste hind

Koolituse hind 350€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas ja koolituspäeval kahte kohvipausi ning lõunat.