Häkaton

Häkatonid, mille meil on kuulsaks teinud Garage 48, on hea avatud innovatsiooni allikas ning turunduse tööriist. Täna jagab oma kogemust hackatonist SEB Balti divisjoni digitaalse strateegia juht Ragnar Toomla.

  • Kuidas teie eelmisel nädalal toimunud finantsteenuste häkaton läks? Missuguste võimalike lahendusteni jõudsite?
  • Kui kaua teil häkatoni ettevalmistamine aega võttis?
  • Missugused on kõige olulisemad teemad häkatoni kvaliteedi tagamiseks, millega tuleb arvestada?
  • Kui lihtne on häkatoni maastikul konkureerida? Missugused olid põhjused, miks praegused ja tuleviku startu-pid Eesti häkatoni valisid? Mida konkurentidelt õppinud olete?
  • Kuidas siia osalejaid meelitasite?
  • Kas see jääbki osaks tegevusplaanis või valisite tänu sellele, et tegemist on trendika teemaga?
  • Räägi mõni eriti äge edulugu häkatoni tulemustest!

Saatelõigu pikkus 31.57