Lõputööde konkursil osalevate tööde teemad 2019
Marketingi Instituudi poolt korraldatav turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss on järjekorras juba üheksas.
Marketingi Instituudi poolt korraldatav turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss on järjekorras juba üheksas.
Marketingi Instituut kuulutab üheksandat aastat välja konkursi parimatele turundusalastele lõputöödele!
Eile toimunud Dr Nikolaos Dimitriadise raamatuesitlusel õnnitlesime ka Tallinn Marketingi Weeki raames koostatud turundajate testi parimaid.
Neurouuringute põhjal on selgeks tehtud, et printmeedia mõjub inimestele palju tõhusamalt kui digimeedia. Täna arutleme printmeedia uutel suundadel Ronald Viinaga Ekspress Meediast.
Turundusraadio stuudios käis Annika Lepp, kes on juhtinud Taimetoidumessi kommunikatsiooni ning on igapäevaselt kursis veganluse käekäiguga Eestis ja maailmas.
Video turundusstrateegia osana ei ole midagi uut ja on pildil olnud ka eelmise aasta jooksul. Küll aga ennustatakse selle märgatavat tõusu aastal 2018.
Otseturundust peetakse turunduse valdkonnas üheks kõige tõhusamaks meetodiks, kuigi siia alla kuuluvad paljud erinevad vahendid. Palun vali, missugune on kõige tõhusam turundusmeetod sinu ettevõttes või organisatsioonis.