13.09
2018

Turunduse Tulejoonel VOL10 toimus sel aastal koostöös Disainiööga

12. septembril toimus järjekorras juba kümnes Turunduse Tulejoonel. Marketingi Instituudi uue hooaja avaüritus viidi koostöös Disainiööga läbi Tallinna Balti Jaama ootepaviljonis.

 

Turunduse Tulejoonel teemaks oli rahvusvaheline turundus ning disaini eksport. Nõuandeid välisturule minemisest, selle võimalustest ja takistustest jagas Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits. Lisaks astus ettekandega üles ekspordiga tegelev ettevõte Avinurme Puiduait, kes jagas oma kogemusi välisturgudel tegutsemisest.

 

Samuti toimus Turunduse Tulejoonel traditsiooniline Marketingi Instituudi bakalaureuse- ja magistritööde konkursi võitjate autasustamine.

Bakalaureusetööde võitjaks osutus Silver Ringvee tööga „Data Visualisation in Website User Behaviour Analysis in the Context of Digital Analytics Platforms".

Parimaks magistritööks osutus Marelle Elleni kirjutatud „Soovitusprogrammi optimeerimine masinõppe abil idufirma Promoty näitel".

 

Magitritööde kategoorias jõudsid finaali  ka järgmised tööd:

Madli Kõiv, Age Tempel „Ekraanil põhineva ja mobiilse pilgujälgimise meetodi erisused pakendidisaini ja ostukeskkonna uurimisel".

Kairi Niinepuu-Mark „Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel".

 

Õnnitleme kõiki võitjaid ja finaliste. Töid on võimalik lugeda SIIT .

 

Täname koostööpartnereid Disiniöö, Stillabunt, Möllers.

 

Täname kõiki üritusel osalejaid ning kohtumiseni juba järgmisel sügisel!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel