28.10
2016

LHV: saime konkursilt väärtuslikku infot tööandja brändi kuvandi kohta

AS LHV Pank võitis kaks aastat tagasi "Unistuste tööandja: 100 ideed" konverentsi raames korraldatava konkursi "Unistuste tööandja 2014" võitja tiitli. Küsisime Häli Mändmaalt, kes on AS LHV Pank personalijuht, et mis ajendas neid konkursil osalema ning millist väärtuslikku infot nad läbi selle kogemuse said tööandja brändi kuvandi arenguks.

Miks osalesite eelmisel aastal konkursil "Unistuste tööandja 2014"?

Osalesime konkursil selleks, et saada väärtuslikku infot tööandja brändikuvandi kohta. Oleme palju vaeva näinud, et meie sisemine kultuur, töötajate heaolu ja väline kuvand oleksid harmoonias ja meie jaoks oli oluline saada infot, kuidas asjad tegelikult paistavad. Unistuste tööandjaks valituks osutumine žürii poolt on kvaliteedi ja usalduse märk ja oleme uhked, et saame end sellise märgiga ehtida.

Kuidas on konkursi võit muutnud LHV tööandja mainet?

Oleme saanud rohkem välist tähelepanu, töötajatele on see lisanud kindlust, et oleme hea tööandja ja tööle soovijad mainivad tiitlit tihti ja on öelnud, et see on üks põhjusi, miks neil on meie vastu  usaldus tekkinud ja sooviksid siin töötada. Meie fookus või kuvand ei ole muutunud. Küll aga saime kindlust, et oleme õigel teel. Konkursi võit ei olnud lõpp-eesmärk, pigem üks vaheetapp, kust tuleb edasi asju veelgi paremini ja sihikindlamalt korraldada. Võit on andnud meile tunnustust, kuid sellega kaasneb ka vastutus.

Kuidas kasutasite ära konkursi võitu oma tööandja brändi arendamisel?

Oleme kasutanud unistuste tööandja logo töökuulutustes ja saanud rohkem tähelepanu nii meedialt, kandidaatidelt kui ka teistelt ettevõtetelt. Muus osas oleme endale truuks jäänud ja andnud parima, et meie töötajad oleksid ka edaspidi õnnelikud ja et see ka siiralt välja paistaks.

Miks osaleda "Unistuste tööandja" konkursil? Millistele ettevõtetele osalemist soovitate?

Konkursil osalemine annab enesekindlust, et oled õigel teel ja võimaluse enda jaoks kõik nüansid välise pilgu läbi veelkord läbi mõelda – kuhu oleme end positsioneerinud, kas meie töötajad teavad/tunnevad sama, kuidas näevad meid potentsiaalsed kandidaadid ja kas suudame oma lubadusi pidada. Mitmekülgne uuring oli väga väärtuslik info, et tuua välja nõrgad kohad ja anda infot tugevuste kohta. Soovitan kõigile neil ettevõtetele, kes usuvad sellesse, mida nad teevad ja julgevad välja paista.

Fotod: Oleg Harchenko

Osale "Unistuste tööandja 2017" uuringus ning konkursil. 

Vaata selle aasta "Unistuste tööandja: 100 ideed" konverentsi programmi ning esinejaid.

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel