26.05
2015

Ideed seminarilt Uued müügistrateegiad

Seminari "Uued müügistrateegiad" 10 kandvat mõtet:

  1. Müük ei ole improvisatsioon.
  2. Sihtimine on ülimalt oluline: kas püüda nn painful klienti, kellel on püsiv käive, kuid müügiprotsess pikk ja komplitseeritud või töötada väikeste klientidega (nn spontaansed kliendid). Raha tuleb sealt, mis on painful ja need kliendid ei tule sinu juurde iseenesest.
  3. Prospecting: taustauuring ülipõhjalik, et oskaksid vastata, miks nad just meiega peaksid töötama. Muidu tundub koostöösoov juhuslikuna.
  4. Kiirenduse annab tehnika. Kiirendada pole vaja mitte müüki, vaid tulemusi.
  5. Oluline on ‘reengaging’ klientidega läbi süsteemse sotsiaalmeedia kasutuse.
  6. Müügist on saanud projektijuhtimine.
  7. Küsimine, kuidas läheb, aitab tihti paremini viia tulemuseni kui külm müük. 30% klientidest lisamüük,
  8. Multichanneli (CC, mobile äpp, e-pood, EDI, sales rep) kasutamine mitte vaid B2C-s, vaid ka B2B müügis.
  9. Müügistruktuuri muudatuse elluviimine võib võtta aasta-paar. Kui muutub müügistruktuur, siis peab kogu meeskond kaasa tulema. Hoia eesmärgid lihtsad ja vähesed.
  10. Kuidas planeerida verevahetuseks? Tuleb leppida sellega, et nad lähevad, aga võivad ka tagasi tulla.

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel