26.05
2015

Ideed seminarilt "Sihitud kliendikogemuse suunamine"

Seminari "Suunatud kliendikogemuse juhtimine" 10 kandvat mõtet:

  1. Meid juhib Chief Executive Customer, kes on pärit sotsiaalmeediast. Kuulame ja täidame kõik ta soovid.
  2. Jagatud info eest ootame väärtust (=selle kasutamist meie heaks). Kus on piir ‘cool’ või ‘creapy’ vahel? 
  3. Andmed on uus ‘natural recource’, mille alusel loome kliendiprofiilid (ja mitte vastupidi).
  4. Kliendikogemus muutub virtuaalseks või saab sellega toetatud vt Jaguari test drive.
  5. Kuidas muuta maailma suurim tenniseüritus kõige meeldejäävamaks meelelahutuseks: maksimeeri staadionivälist nähtavust äppide ja infokanalite ning meelelahutust võistluse ajal (x-ray äpp, mis aitab rahvast täis staadionil orienteeruda ja õiged kohad üles leida.
  6. Ostjana on meil kaks rolli  - oled võhik või ostja (= ekspert). Kui oled ekspert, räägid meeleldi eksperdiga, kui oled võhik, kardad eksperti, sest ta võib asjad liiga keeruliseks teha. Müük eksperdile on lihtsam, sest nad saavad aru. Müük võhikule on väärtuslikum.
  7. Eestlased kannatavad ära ja ei anna tagasisidet eriti tihti.
  8. Kliendikogemuse etapid: vajadused, teenindus ja teenus. Teenindus ei ole kellegi poputamine, vaid me pakume neile seda mida nad vajavad.
  9. Kuidas teha kliendikogemus veel lihtsamaks?
  10. Kõike, mida müüme, saab müüa läbi mugavuse ja aja kokkuhoiu.
Kommenteeri meie Facebooki lehel