25.05
2015

Ideed seminarilt "Mäng.Start.Turundus.Võit."

Seminari "Mäng.Start.Turundus.Võit." 10 kandvat mõtet on:

  1. Mängurid on 18-34 aastased, rohkem naised kui mehed. Kõige tõhusam on reklaam, mis on mängu sisse ehitatud ja tundub kõige loomulikum.
  2. Reklaamivideo vaatamise eest jaga punkte vms, siis ei tundu häirivana.
  3. Ära katkesta mängu, aga tee kindlaks, et su reklaami märgatakse.
  4. IOS kasutaja ostab rohkem tasulisi teenuseid kui Androidi oma.
  5. Uue mängu edu aluseks on Smart licencing and networking.
  6. 78% klientidest pole lojaalsed kindlale brändile. Kui oma lojaalsuskampaania mängu  boonuspunkte kasutama ei ärgitata, siis sind unustatakse.
  7. Punktide kampaania äratas 2 aastat kadunud kliendid, keda on muidu peaaegu võimatu tagasi meelitada.
  8. Tarnijate ja partnerite auhinnad annavad suurema võidufondi ja neile parema nähtavuse, haara nad varakult kaasa.
  9. Edukas mängu skeem: burn calories and get points, spend cupcakes (näevad oma punkte nn ‘tangible’ osana).
  10. Inimesed laevad äppe alla, kui nad saavad suurema kasu selle eest (pins). Aitab saada paremaid tulemusi võrreldes online reklaamiga.

Mõtle suurelt, alusta väikselt, tegutse kohe!

Kommenteeri meie Facebooki lehel