26.05
2015

Ideed seminarilt Järgmise põlvkonna turundus

Seminari "Järgmise põlvkonna turundus" 10 mõjusamat mõtet:

  1. Trend = un met need ehk vajadus, mis ei ole täidetud, tekitab trendid. Järgmist põlvkonda on raske mõista: mõtted, hoiakud, tegevused erinevad suurelt (‘incongruence’).
  2. Omamise asemel on oluline rentimine ja ligipääs (jagatakse kõike: kodu, töö, tööriistad).
  3. Tekkimas on arenguriikides uus nn Creative Class, kes väärtustab ideid asjade asemel.
  4. Luksus on tervis ja uue energia saamine ja selle hoidmine. Tunne, et olen miljonär oma väikeste soovide täitumisega, mitte tohutu rikkusega.
  5. Kuidas teha toodet, mis ühendab lahutamise ja eraldamise asemel?
  6. Tervislikkus ja terviklikkus. Pensioniiga kui sellist enam ei tulegi, on vaid teistsugune aktiivsus. Keskiga on tulevikus rohkem ja 70 aastane on muutunud uueks keskeaks.
  7. Kõigepealt peab olema lugu, ja siis ehitad selle ümber teenuse või toote. Ja mitte vastupidi.
  8. Nüüd otsitakse intiimsed ja hoolivaid brände. Ja logodega end ehtida ei taheta.
  9. Noorem ja haritum põlvkond saab väga hästi aru põhjus- ja tagajärg seosest, kasuta seda ära näidates, kui huvitav ja põhjendatud on Su tegevuse nö köögipool. Kui ei ole korras, siis tee korda!
  10. Noorte turunduse combo täna: mobiil+muusika+pildid=elamused

Ootab ettevõtetelt panustamist ühiskonda ja töökohtade loomisesse, mitte oma taskute täitmisesse, otsib ettevõtte mõtet.

Kommenteeri meie Facebooki lehel