25.05
2015

Ideed seminarilt "Brand journalism"

Seminari "Brand journalism" 10 mõjusamat mõtet:

  1. Miks on vaja „avaliku elu tegelastel“ kasutada sotsaalmeediat: sellepärast et saada ja suurendada auditooriumi.
  2. Kui sina ei jaga sotsiaalmeedias oma nägemust või sa ei jaga infot ekperdina, siis ütleb seda keegi teine enda kohta.
  3. 75% nimestest teevad B2B otsuseid sotsaalmeedias olnud info põhjal.
  4. Sotsiaalmeedia võtab palju aega: kuidas saada kätte lead’id? Otsi välja täpselt õige sihtgrupp ja kanalid, kus ta liigub, loo sobivad #hashtagid, otsi arvamusliidrid, kellega suhelda ning ela nende edule kaasa; pane paika sõnumid ja arvesta, et launch peab olema agressiivne (=nähtav)
  5. Nähtavuse näide: Twitteri kell, mis iga 45 min tagant heliseb, et meelde tuletada monitoorimist saamaks teada, keda kommenteerida, likeda, retweetida jms
  6. 90/10 reegel: professionaalses kanalis 90% professionaalset suhtlust ja 10% isiklikku; isiklikus kanalis vastupidi.
  7. Loo tugevaid võrgustikke näiteks #digitalist.
  8. Oma kanali loomine on odav.
  9. Vii sõnumid kokku sales funneliga ja juhi inimesed nii ostuotsusele lähemale.
  10. Loo toimetus ja outsource sisu loomine, nii suudad saavutada järjepidevuse.

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel