100 ideed

Kuidas reklaamida efektiivselt prindis?

Neurouuringute põhjal on selgeks tehtud, et printmeedia mõjub inimestele palju tõhusamalt kui digimeedia. Täna arutleme printmeedia uutel suundadel Ronald Viinaga Ekspress Meediast.

23. juuli 2018
Loe edasi

Kuidas edukalt arendada tööandja brändi

Kuidas tuua tööandja bränd tugeva tarbijabrändi varjust välja. Paljude põnevate algatustega, mis puudutavad tööandja brändingut on tänaseks silma jäänud Elisa. Tööandja brändi arendamisest rääkisime Elisa personalijuhi Kaija Teemägiga.

9. juuli 2018
Loe edasi

Kuidas turundada veganitele?

Turundusraadio stuudios käis Annika Lepp, kes on juhtinud Taimetoidumessi kommunikatsiooni ning on igapäevaselt kursis veganluse käekäiguga Eestis ja maailmas.

6. juuli 2018
Loe edasi

Kuidas küsida soovitust?

Milline on kõige usaldusväärsem reklaam? Loomulikult soovitus kelleltki, kes on juba toodet-teenust proovinud ja saab jagada oma kogemust! Soovituste küsimisest ja jagamisest rääkis Andrus Purde Tallinn Marketing Weekil.  

25. juuni 2018
Loe edasi

Kuidas teha efektiivset influencer turundust?

Influencerid ehk mõjuliidrid on viimaste aastate jooksul saanud järjest olulisemaks turunduskanaliks. Paljud ettevõtted on katsetanud erinevaid koostöö viise ja otsinud oma lahendusi influenceritega koostööks.

7. juuni 2018
Loe edasi

Ettevaatust, neuroturundus!

Hetkel on kõik rahulik. Kõigi väljavaated on võrdsed. (Peaaegu) mitte keegi ei tegele Eestis rakendusliku tarbijaneuroteaduse ehk neuroturundusega.

5. juuni 2018
Loe edasi

3 soovitust ettevõtete ostujuhtidele

Ostujuhtimine ei ole vaid numbrid ja matemaatika. Omajagu on seal ka psühholoogilist tunnetust ja suhete loomise oskust. Siinkohal jäävad aga matemaatiliselt võimekate eestlaste suhtlusoskused arengule jalgu.

11. juuli 2016
Loe edasi