Tööandja bränd kui strateegia osa

Elisa alustas tööandja brändile keskendumist mõned aastad tagasi. Kunagi Turundusraadios oleme rääkinud Elisa personalijuhi Kaija Teemägiga sellest, kuidas tuua tööandjabränd tugeva tarbijabrändi varjust välja saada.

  • Olete ühena vähestest ettevõtetest Eestis keskendunud tööandja brändile strateegiliselt. Kui keeruline oli selleni jõudmine?
  • Mida see strateegilisus Elisa jaoks tähendab?
  • Kui palju peate teie tööandja brändi loomisel arvestama oma emafirma soove?
  • Kuidas olete kokkuleppinud tööandja brändi strateegia? Missuguse protsessi läbi jõudsite selleni?
  • Kas ja kuidas olete oma taktikalistes plaanides kokku viinud tööandja brändi ja tarbijabrändi?
  • Mille üle oled selles protsessis kõige uhkem?
  • Missugused on olulisemad õppetunnid?

Saatelõigu pikkus 25.28.