Turunduskommunikatsiooni programm

Sissejuhatus

Turunduskommunikatsiooni programmi eesmärk on tõsta Eesti turundajate taset varustades neid praktiliste ja eluliste teadmistega ning turundusoskustega turunduskommunikatsiooni võtmevaldkondades.

Õppijad omandavad turunduskommunikatsiooni teadmiste põhimõtted ja oskused läbi praktiliste harjutuste. Koolitusprogramm on oma olemuselt koolitatava jaoks praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.

Õppeprogrammi läbijad on ahvatlevaks tööjõuks turundusspetsialistidena ning paari aastase praktilise töö järel turundusjuhtidena. Edasine spetsialiseerumine on võimalik turunduse analüüsile, turunduse tehnoloogiale, internetiturundusele, ATL ja BTL turundusele, müügijuhtimisele, teeninduse juhtimisele.

Õppekava läbimine on heaks aluseks ärijuhtimise, ettevõtluse, turunduse bakalaureuse või ka magistrikraadi läbimiseks.

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turunduse ja/või kommunikatsioonijuhti ja nad ise peavad turunduse ning kommunikatsiooniga hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Koolitusprogrammi läbinu teab
  • turunduse strateegia ja planeerimise põhimõtteid,
  • brändi loomise põhimõtteid,
  • meediaplaneerimise põhimõtteid,
  • turunduskampaaniate planeerimist,
  • turundust mõjutavaid seadusi,
  • tulemusturunduse põhimõtteid,
  • suurandmete põhise turunduse põhimõtteid.
Koolituse läbinu oskab
  • koostada turundusstrateegiat,
  • oskab koostada turundusplaani ja turunduseelarvet,
  • välja töötada brändi alused,
  • valida turunduskommunikatsiooni kanalid ja vahendid,
  • näha turunduskommunikatsiooni olulisemaid riske ja neid maandada.
Koolituse läbinu suhtub
  • turundusse kui tulemustele keskendunud juhtimisprotsessi.
Koolitusprogrammi läbiviimine

Turunduskommunikatsiooni programm kestab 4 kuud. Selle aja sees on 5 lähiõppepäeva, millele lisandub iseseisev töö 5-10 h nädalas, kokku hinnanguliselt 160 h/kokku. Kodutööd ja eksamid esitatakse läbi kasutajasõbraliku ja lihtsa elektroonilise õppekeskkonna www.turundusproff.ee. Eksamil võib kasutada mooduli õppematerjale.

Hinnatakse kodutöid ja eksameid. Mooduli koolitaja hindab kodutööd ja eksamid 10 palli süsteemis, millest positiivselt sooritatuks loetakse töid hindele 4 – 10. CMI ehk Marketingi Instituudi sertifikaadi saab kõigi õppesoorituste sooritamisele vähemalt hindele 4. Õppijad varustatakse õppematerjalidega, mis on koostatud ja toimetatud Marketingi Instituudi koolitajate poolt.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäevadel, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäevadel osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. 

Programmi koolitajad

Anu-Mall Naarits, kes on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, kellel on turunduskogemust üle 15 aasta. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniad ja võitnud muu hulgas Turundusteo auhinna 2012 aastal Lennusadama avamisturunduse eest, olnud turundusteo finaalis 2011 aastal Ekspordirevolutsiooni turunduskampaaniaga, mis tehti koostöös EAS-iga. Anu on Tallinn Marketing Weeki peakorraldaja. 

Tea Kookmaa on advokaat, kes tegutseb advokaadibüroos SORAINEN. Tea nõustab igapäevaselt ettevõtteid erinevates õigusvaldkondades, sealhulgas tarbijakaitse, reklaamiõiguse, andmekaitse ja otseturundusega seotud küsimustes. Samuti on Tea oma teadmisi ja kogemust jaganud mitmetel seminaridel ja koolitustel.

Markko Karu on üks Eesti tuntumaid ja kogenunumaid toote- ja teenusedisaini professionaale. Markko on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia tootedisaini erialal ning omandanud magistrikraadi Tartu Ülikoolis virtuaalteenuste arenduse ja disaini alal. Markko on EASi poolt tunnustatud disainijuht, Art Directors Club Estonia, Eesti Disainerite Liidu ja Eesti Kujundusgraafikute Liidu liige ning Eesti Disainikeskuse nõukogu esimees. Tänu tema viimaste aastate aktiivsele tegevusele start-uppide maailmas on ta omandanud oskuse näha ettevõtet tervikuna ning juhtida äriprotsesse. 

Moonika Kiop
 on loovagentuuri Creatum kaasasutaja ja tegevjuht, tal on suured kogemused nimekate ettevõtete imago ja brändiloomes ning turunduskampaaniates. Creatumi klientide hulka kuuluvad Domus kinnisvara, Sotsiaalministeerium, Tele2 ja paljud teised.

Hanno Kindel on töötanud reklaami- ja meediavaldkonnas alates 1990. aastast. Esmalt turu-uuringute alal Emoris ja BMF Gallupis ja seejärel agentuuris Media House, kus ta vastutas uute klientide leidmise ja meediaagentuuri üldise arengu eest edukalt pea 15 aastat. Täna on Hanno meediaagentuuri OMD tegevjuht. Tänu oma 15+ aasta kogemusele meediavahenduses toob Hanno kuulajateni kõik meediaplaneerimise saladused. 

Matis Metsala töötab HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis, viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil www.turundusproff.ee. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

5-moodulilise koolitusprogrammi hind 1250€ + km sisaldab koolituspäevade läbiviimist, koduste tööde tagasisidestamist ja hindamist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee, igal koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat.