Suurandmete põhine turundus

Sissejuhatus

Meie poolt mahajäetav infojälg on suurem, kui me adume. Ajakirjandusest on läbi jooksnud mõisted nagu “big data” või “suurandmed”, oleme näinud fotosid tohututest serveriparkidest ning imestame, kui ruttu saab otsa mobiilioperaatori poolt meile igakuiselt eraldatud andmeside hulk. Koolitusel räägime, mida see kõik tähendab, kuidas meist igaüks ja meie ettevõtted sellega seotud on ning kuidas see kõik enda kasuks tööle panna.

Suurandmetepõhine turundus on üks moodul Turunduskommunikatsiooni programmist.

Läbitavad teemad
  • Mida tähendab suurandmepõhine turundus?
  • Kuidas meist igaüks ja meie ettevõtted sellega seotud on?
  • Kuidas suurandmepõhine turundus enda kasuks tööle panna?
Koolituse läbinu teab
  • Mida tähendab mõiste “big data” või suurandmed;
  • Oskab hinnata, milliseid andmeid tema ettevõte kogub või peaks koguma;
  • Milline väärtus nendel andmetel ettevõtte arendamise ja turundamise seisukohalt on.
Koolituse läbinu oskab

Suurandmepõhist turundust ettevõtte kasuks tööle panna.

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (4 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ja koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku koos iseseisva tööga on 12 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi.

Koolitaja

Matis Metsala töötab HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis, viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil www.turundusproff.ee.

Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta.

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind 125€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee, koolituspäeval kohvipausi ja tõendit koolituse läbimise eest.