Praktilise turunduse programm

Sissejuhatus

Praktiline turunduskoolitus algajatele on mõeldud neile, kes ei ole turundust õppinud, kuid peavad turundusega tegelema: müügijuhid, sekretärid, ettevõtjad. Kursus on vajalik ka turundusassistentidele, kel ei ole veel erialast töökogemust.

Kursuse käigus omandatakse kõige olulisemad aluspõhimõtted ja teadmised, ning oskused, mida eeldatakse turunduses alustajalt. Nii on võimalik teha asju õigesti!

Õppijad omandavad turunduse ja müügiteadmiste põhiteadmised ja oskused läbi praktiliste harjutuste ja praktikust koolitaja ning erinevate oma valdkonna praktikute käe all. Koolitusprogramm on väga praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.

Praktilise turunduse programm vastab Sekretär tase 5 kutsestandardi punktile B2.11 ja Juhiabi tase 6 kutsestandardi punktile B2.11. Seetõttu on õppijal õigus küsida õppepuhkust ning eraisikuna tasudes tulumaksusoodustust. 

VIDEO: Mida oodata turundusinimeselt?

VIDEO: Kuidas nutikalt turundada väikese eelarvega?

VIDEO: Mis tegevustega saab turundus toetada müüki?

Koolitusprogrammi lõpetanu teab
  • mis on turundus ja miks seda ettevõtmises vaja on;
  • mis on kliendilojaalsus;
  • kuidas teada, mida kliendid soovivad;
  • kuidas koduleht peab toimima;
  • kuidas kasutada Facebooki turunduses;
  • kuidas kasutada blogi turunduses;
  • kuidas kasutada uudiskirju turunduses;
  • mis on turunduskampaania;
  • kuidas planeerida turunduskampaaniat;
  • mis on otseturundus;
  • kuidas toimub müügitöö ja mis on selle roll turunduses;
  • kuidas tellida turundusmaterjale.
Koolitusprogrammi lõpetanu oskab
  • selgitada välja klientide vajadusi;
  • kasutada kodulehte ja selle baasstatistikat turunduses;
  • kasutada Facebooki turunduses;
  • kasutada blogi turunduses;
  • kasutada uudiskirju turunduses;
  • koostada lihtsamat turunduskampaaniat;
  • tellida turundusmaterjale.
Koolitajad

Koolitusprogrammi juhtivkoolitaja on Anu-Mall Naarits, kes kaasab programmi ka praktikuid erinevatest väikese ja keskmise suurusega ettevõtetest oma elulisi kogemusi jagama. 

Anu-Mall Naarits, kes on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, kellel on turunduskogemust üle 15 aasta. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniad ja võitnud muu hulgas Turundusteo auhinna 2012. aastal Lennusadama avamisturunduse eest ning olnud turundusteo finaalis 2011. aastal Ekspordirevolutsiooni turunduskampaaniaga, mis tehti koostöös EAS-iga. Anu on Tallinn Marketing Weeki peakorraldaja. Ta on vastutanud muu hulgas otseturunduse, müügi- ja reklaammaterjalide eest.

Matis Metsala töötab HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. 

Andre Sevastjanov on Maris Gildeni turundusjuht ning korraldanud paljusid erinevaid kampaaniad brändidele Väike Väänik, What a Fruit, Kass Artur ja teised. Andre oskab jagada kogemusi sellest, kuidas väikese eelarvega edukaid kampaaniad läbi viia.

Jaanika Käärst töötab Liikluskindlustuse Fondis, kuid on varem töötanud turunduse valdkonnas Maanteeametis ja Eesti Postis. Jaanika on jagab oma kogemusi otsepostituse kampaaniate korraldamiseks. 

Mari-Liis Kallismaa on partner ja juhatuse liige disaini ja reklaammeenete ettevõttes Stillabunt. Mari-Liis jagab parimaid praktikaid reklaammeenete valimise, tellimise ja ladustamise kohta.

Koolitusprogrammi läbiviimine

Koolituspäevad (40 AT) sisaldavad teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet ja praktikute kogemus-näiteid. Koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitusprogramm sisaldab ühte kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele. Kodutööl võib kasutada mooduli õppematerjale. Kodusele tööle antakse tagasiside Skype teel. 

Praktilise turunduse programmis on 5 lähiõppe päeva, millele lisandub iseseisev töö 5-10h nädalas, kokku 104 AT. 

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäevadel, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäevadel osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil www.turundusproff.ee. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega. Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Soovitajad

„Anu oli fantastiline koolitaja ja seda nii teadmiste kui ka suurepärase esinemisoskuse poolest. Eriti hindan tema võimet samastuda nii erinevate valdkondade esindajatega nagu  meil grupis oli. Kõige rohkem ületaski mu ootusi sissejuhatav osa turundusse ja seda võibolla ka sellepärast, et sellel kui mittespetsiifilisele valdkonnale olid mul endal kõige väiksemad ootused. Näited erinevatest valdkondadest olid suureks plussiks ja terve see ampluaa, mis sai läbi käidud oli väga põnev. Kokkuvõtlikult öeldes jäin koolitustega väga rahule ja ei kahetse absoluutselt, et tulin. Meeldis veel see, et sai nii erinevate valdkondade esindajaid näha ka koolitusel ning kindlasti andsid lisaväärtust kohapeal lahendatavad ülesanded kas siis üksi või koos grupiga. Jätkake samas vaimus!!!“ Gerli Vatt, ZeroTurnaround

Programm sisaldas minu jaoks olulisi valdkondi ja andis rohkem aimu turundaja tööst. Väga meeldisid grupiülesanded, see annab häid mõtteid ja motivatsiooni. Väga meeldis koolitaja Anu-Mall Naarits- ta oskas asju seletada lihtsas keeles ja arusaadavalt. Temale 10st punktist 10! Programmis võiksid kindlasti osaleda need, kes tahavad koguda teadmisi turundusest ja saada ideid, kuidas teha edukat turundust. Turundusplaan ühel lehel on hea oskus.“ Helina Paas, Koduliising OÜ

„Tundsin igas loengus, et oli väärt infot ja nõuandeid, mida ära ühes v teises olukorras kasutada. Programmis osalemine annab hea ülevaate ja kindluse vajadustele turundustöös. See võib anda selguse, kas piisab antud koolitusest, et ettevõtte vajadusi rahuldada või pigem hea hüppelaud minna marketingi süvitsi õppima. Õppisin, et peamegi valmis olema olukordadeks, mida ükski õpik ei õpeta, küll aga saame need olukorrad ära kasutada, enda jaoks üht või teist moodi kasu(m)likuks muuta. Loodan, et edaspidi praktikas õpitut kasutades, saan tõdeda- miks ma seal koolitusel varem ei käinud!“ Kerti Plakso, AS Tampe

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Hind 1250€+km sisaldab viie koolituspäevade läbiviimist Tallinnas, kohvipause ja lõunat, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt.