Praktiline turunduskampaaniate korraldamine

Sissejuhatus

Praktiline turunduskampaaniate koolitus algajatele on mõeldud neile, kes ei ole turundust õppinud, kuid peavad turundusega tegelema: müügijuhid, sekretärid, ettevõtjad. Kursus on vajalik ka turundusassistentidele, kel ei ole veel erialast töökogemust. Kursuse käigus omandatakse kõige olulisemad aluspõhimõtted ja teadmised ning oskused, mida eeldatakse turunduses alustajalt. Nii on võimalik kohe teha asju õigesti!

Koolitus on väga praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.

Tegemist on algajatele mõeldud viiepäevase koolituse Praktiline turundus kolmanda koolituspäevaga, mille jooksul tehakse põhjalikumalt selgeks turunduskampaania planeerimise, koostamise ja läbiviimise põhimõtted.

Praktilise turunduse programm vastab Sekretär tase 5 kutsestandardi punktile B2.11 ja Juhiabi tase 6 kutsestandardi punktile B2.11. Seetõttu on õppijal õigus küsida õppepuhkust ning eraisikuna tasudes tulumaksusoodustust. 

Koolituse lõpetanu teab
  • mis on turunduskampaania;
  • millest turunduskampaania koosneb;
  • kuidas planeerida tõhusat turunduskampaaniat;
  • kuidas valida turundusmeetodid;
  • kuidas valida turunduskanalid;
  • kuidas koostada turundussõnumid;
  • kuidas turunduskampaania ellu viia;
  • kuidas turunduskampaania tulemusi mõõta;
  • missugused on tavalised probleemid turunduskampaania korraldamisel ja kuidas neid lahendada.
Koolituse lõpetanu oskab
  • koostada lihtsamat turunduskampaania plaani.
Koolitajad ja praktikud

Anu-Mall Naarits, kes on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, on rohkem kui 15-aastase turundajana töötamise ajal viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniad ning võitnud muu hulgas Turundusteo auhinna 2012 aastal Lennusadama avamisturunduse eest, olnud turundusteo finaalis 2011 aastal Ekspordirevolutsiooni turunduskampaaniaga, mis tehti koostöös EAS-iga. Anu on Tallinn Marketing Weeki peakorraldaja.

Andre Sevastjanov, kes on Maris Gildeni turundusjuht ning korraldanud paljusid erinevaid kampaaniad brändidele Väike Väänik, What a Fruit, Kass Artur ja teised. Andre oskab jagada kogemusi sellest, kuidas väikese eelarvega edukaid kampaaniad läbi viia.

Koolitusmeetod

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku on 16 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes osaleb viiepäevases Praktilise turunduse programmis ja esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil www.turundusproff.ee. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega. Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Soovitused

"Meeldis väga, põhjalik ja näideterohke kursus. Koolitaja viis kurssi turunduse ja kampaaniate korraldamisega." /Monika/

"Meeldisid praktilised ülesanded, mis aitas kaasa oma ettevõtte turundusplaani koostamisele. Samuti meeldisid väga praktilised näited tehtud turunduskampaaniatest." /Pille/

"Anu-Mall Naaritsa loeng, hea seletus ja kerge seostuda." /Triin/

"Sain palju väärt infot, mida saan ära kasutada edasises töös." /Marliis/

"Andre Sevastjanovi entusiasm ja tõeline kirg ning otsekohesus - rääkis asjadest nii nagu tegelikult on." /Kirsti/

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Hind 250€+km sisaldab koolituspäeva läbiviimist Tallinnas, kohvipause ja lõunat, ligipääsu koolituskeskkonda www.turundusproff.ee lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt.