Otseturundus (koolitus tellimisel)

Sissejuhatus

Otseturundus on tavaliselt üks mõjusamaid turundusviise, mille potentsiaali jätavad aga paljud turundajad oma teadmatuse tõttu kasutamata kulutades seega asjatult raha.

Otseturunduse koolitus on mõeldud väiksemate ettevõtete turundusjuhtidele ning suuremate ettevõtete turundusspetsialistidele kaasaegse praktilise turundusteadmise omandamiseks. 

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turunduse ja/või müügijuhti ja nad ise peavad turunduse ning müügiga hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Läbitavad teemad
  • otseturunduse alused;
  • otseturunduse vahendid;
  • otseturunduse eesmärkide seadmine, tegevuste kavandamine, kriitilised edutegurid;
  • testimine;
  • tulemuste mõõtmine ja analüüs.
Koolituse läbinu teab
  • mis on otseturundus, kuidas seda tulemuslikult kasutada, 
  • missugused on erinevad otseturunduse vahendid ja kuidas endale sobiv leida;
  • kuidas seada otseturunduse eesmärke ja koostada otseturunduse plaan;
  • kuidas otseturunduse tulemusi mõõta ja analüüsida.
Koolituse läbinu suhtub
  • otseturundusse kui tõhusasse testimisvahendisse, 
  • otseturundusse kui tõhusasse turundusmeetmesse.
Koolituse maht

Koolituspäev (4 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku on 21 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. 

Koolitaja

Karin Kiviste on Marketingi Instituudi turunduse ja otseturunduse koolitaja. Karin on Indriel Marketing juht ning turunduse asjatundja omades kogemust Tallinna Sadama turundusjuhina. Karin töötab Eesti Arhitektuurikeskuses äriarendusjuhina ja turundusagentuuris Indriel Marketing ning juhib Adensen mööblitootmist.

Soovitajad

Koolitusel osalenute rahulolu on 80%.

"Sain enda ettevõtte jaoks palju mõtteterasid otseturundusest." (Jaanika)

"Väga meeldisid otseturunduse koolituse grupitööd." (Kersti)

"Väga kasulik ja informatiivne päev." (Jeva)

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil www.turundusproff.ee. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega. Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee, koolituspäeval kohvipausi ning vajadusel ruumi renti. Küsi pakkumist aivi.tinnus@mi.ee.