Kliendilojaalsus (koolitus tellimisel)

Sissejuhatus

Kliendilojaalsuse tekitamine on kogu turunduse alustala, kuid paljud turundajad ajavad selle segi hinnapõhiste lojaalsusprogrammidega, mis kliendilojaalsust kuidagi ei mõjuta. See moodul näitab, kuidas luua tõelist lojaalsust.

Kliendilojaalsuse koolitus on mõeldud väiksemate ettevõtete turundusjuhtidele ning suuremate ettevõtete turundusspetsialistidele kaasaegse praktilise turundusteadmise omandamiseks. 

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turunduse ja/või müügijuhti ja nad ise peavad turunduse ning müügiga hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Läbitavad teemad
  • kliendi lojaalsuse alused;
  • lojaalsusprogrammid;
  • CRM-i alused;
  • kliendibaasi analüüs;
  • RFM mudel.
Koolituse läbinu teab
  • mis on kliendilojaalsus ja millest see kujuneb; 
  • mis rolli mängivad lojaalsusprogrammid kliendi lojaaluse tekkes ja kuidas neid õigesti luua;
  • kuidas kasutada CRM-i lojaalsuse kujundamisel;
  • kuidas kliendibaasi analüüsida ja selle põhjal järeldusi teha;
  • kuidas RFM mudelit oma töös kasutada.
Koolitusmeetod

Koolituspäev (4 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele. Koolituse maht kokku on 21 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolitaja

Indrek Saul, kellel on üle 10 aasta kogemust klientide nõustamisel kliendilojaalsuse ja müügi valdkonnas, tema klientideks on paljud Eesti suurimad ettevõtted. Täna töötab Indrek müügikasvu coachina oma ettevõttes. Kuula ka Turundusraadio saadet, kus külaliseks oli Indrek Saul. 

Soovitajad

Koolitusel osalenute rahulolu on 98%.

"Koolitus oli väga hea. Koolitaja reageeris kuulajate ootustele ning rääkis olulistel teemadel tuues palju näiteid." (Berit)

"Kliendilojaalsuse loeng oli mõnusalt tempokas ja hea jälgida." (Hele)

"Väga köitis mind kliendilojaalsuse loeng ladususe ja heade näidete poolest. Võiks kuulata terve päev!" (Merike)

"Kinnistusid teadmised kliendikeskseks teenindamiseks ja kuidas kasvatada lojaalsust." (Kersti)

 

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil www.turundusproff.ee. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega. Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koduste tööde tagasisidestamist ja hindamist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee, koolituspäeval kohvipausi ning vajadusel ruumi renti. Küsi pakkumist aivi.tinnus@mi.ee.