Internetiturundus (koolitus tellimisel)

Sissejuhatus

Internetiturundus on küll odav, kuid siiski aeganõudev tegevus, mille puhul on oluline tähelepanu pöörata sellele, et energia investeeritaks õigesse kohta.

Internetiturunduse koolitus on mõeldud väiksemate ettevõtete turundusjuhtidele ning suuremate ettevõtete turundusspetsialistidele kaasaegse praktilise turundusteadmise omandamiseks. 

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turunduse ja/või müügijuhti ja nad ise peavad turunduse ning müügiga hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Läbitavad teemad
  • Kodulehe eesmärkide seadmine
  • Toimiva kodulehe alused
  • Google Analytics
  • SEO
  • Google Adwords
  • Blogi
  • Foorumid
  • Sotsiaalvõrgustikes turundamine (Facebook, Twitter, LinkedIn jms)
  • Strateegia loomine
  • Timeline'i võimalused
  • Facebooki reklaamid
  • Kampaaniate korraldamine
  • Praktiline workshop, kus osalejad saavad isiklikele FB turundusprobleemidele lahendusi
  • Tootearendus sotsiaalmeedias
Koolituse läbinu teab
  • kuidas kodulehe eesmärke seada ja neid mõõta;
  • kuidas kasutada Google Analytics'it ja Google Adwords'i;
  • mis on SEO ja kuidas seda kasutada;
  • kuidas kasutada blogi;
  • kuidas kasutada foorumeid;
  • kuidas tõhusalt turundada sotsiaalvõrgustikes;
  • kuidas luuakse sotsiaalmeedia turunduse strateegia;
  • kuidas korraldatakse sotsiaalmeedias kampaaniaid.
Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku on 16 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja saab selle kinnituseks tõendi. 

Koolitajad
Soovitajad

Koolitusel osalenute rahulolu on 96%.

"Minu ootused täitusid. Sain kasulikke linke, millest ei olnud varem kuulnud." (Kariny)

"Facebookis turundamise kohta oli huvitavaid elemente, mida kasutada." (Mari)

"Asjatundlik ja kergesti jälgitav jutt lektorite poolt." (Krista)

"Kõik oli selge, ladus ja üksikasjalik. Ma olen väga rahul." (Kersti)

"Jäin kogu päevaga väga rahule. Asjatundlikud lektorid - teavad, mida teevad ja oskavad jagada oma teadmisi." (Maarja)

"Ootused täitusid 100%. Koolitus oli praktiline. Tekkis mitmeid ideid mida rakendada." (Marit)

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil www.turundusproff.ee.  Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega. Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee, koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat, vajadusel ruumi renti. Küsi pakkumist aivi.tinnus@mi.ee