Brändi loomine

Sissejuhatus

Brändi loomine ehk kuidas läbi brändi tekitada sihtrühmas ostusoovi. Vajadus müüa ei pane kedagi ostma, oluline on aga teada, kuidas läbi brändi tekitada sihtrühmas ostusoovi.

Brändi loomine on üks moodul Turunduskommunikatsiooni programmist.

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turunduse ja/või müügijuhti, kus nad ise peavad turunduse ja müügiga hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Läbitavad teemad
  • bränd kui juhtimispõhimõte;
  • brändi sihtgrupp ja positsioneering;
  • brändi väärtused;
  • brändi alused;
  • kontaktipunktid (’touchpoints’);
  • brändi kommunikatsioon;
  • brändi mõõtmine.
Koolituse läbinu teab
  • mis on bränd ja kuidas seda juhtimises kasutada; 
  • kuidas valida brändi sihtgrupp ja positsioneerida bränd;
  • kuidas leida brändi väärtused; 
  • mis on brändi kontaktipunktid (’touchpoints’) ja kuidas neid brändi loomiseks kasutada;
  • kuidas luua brändi kommunikatsioon;
  • kuidas mõõta brändi tulemusi.
Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitus sisaldab kodust tööd ja tagasisidet sellele. Koolituse maht kokku on 32 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele tagasiside ja hinnangu, saab kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10. 

Koolitaja

Markko Karu on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia 1997. aastal tootedisainerina; omandab Tartu Ülikooli magistriõppes virtuaalkeskkondade arendust ja disaini; olnud tegev aastast 1996 graafilise disaineri, animaatori, AD, loovjuhi ja ettevõtjana; asutanud aastal 2004. disainibüroo Velvet ning 2009. aastal brändingu ja teenusdisaini ettevõtte Brand Manual; auhinnatud loovkonkursidel (pakend, firmastiil, trükis, otsepost); õppejõud Eesti Kunstiakadeemias; liige  Art Directors Club Estonias,  Eesti Disainerite  Liidus,  Eesti Kujundusgraafikute Liidus ning ka Tartu Kunstikooli nõukogu esimees.

Soovitajad

Koolitusel osalenute rahulolu on 98%  100%st.

"Koolitus tervikuna oli nii huvitav, et ma tahaksin kindlasti veel Markko koolitusi kuulata" (Evelin)

"Enam meeldis koolitaja ja korraldaja 100% kohalolek ja nende kogemustepagas" (Anna)

"Äratundmisrõõmu, võrdlusmomente, kui ka uusi põnevaid mõtteid edaspidiseks. Taas hea näide, et praktiku koolitus on sootuks teise väärtusega kui teoreetiku. Palju eredaid ja samas õpetlikke näiteid elust enesest, nii Eestist kui ka mujalt. Üks meelelahutuslikumaid presentatsioone, mida nähtud viimase 5.a. lõikes." (Anneli) 

"Väga vajalik teema ja meeldis enim koolitaja paljude huvitavate näidetega." (Kaari)

"Palju häid huvitavaid näiteid. Sisutihe ja hea esitlustehnika." (Monica)

"Markko Karu on äärmiselt meeldiv lektor. Hea kuulata ja paneb kaasamõtlema." (Marje)

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil www.turundusproff.ee. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega. Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind 250€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koduste tööde tagasisidestamist ja hindamist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee, koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat.