B2B digiturundus

Sissejuhatus

B2B digiturundus erineb oluliselt tavaliselt lõpptarbijale suunatud digiturundusest ning põhineb tunduvalt suuremal müügiprotsessiga läbipõimitusel. Nii lähenemine, tehnikad kui ka kanalid on erinevad.

B2B digiturundus on üks moodul B2B strateegia ja müügi programmist.

Sihtgrupp
  • ekspordimüügi spetsialistid ja müügijuhid;
  • ärikliendimüügi spetsialistid ja müügijuhid;
  • partnermüügi spetsialistid ja müügijuhid.
Läbitavad teemad
  • B2B digiturunduse seos B2B müügiprotsessiga;
  • Must have digiturunduse vahendid B2B turunduseks;
  • Search Engine Marketing (SEM);
  • Sotsiaalmeedia kasutamine B2B turunduses.
Koolituse läbinu teab
  • Missugune on B2B digiturunduse protsess?
  • Kuidas panna B2B digiturundus vedama müüki?
  • Mis tingimustele peab vastama B2B koduleht?
  • Mis on SEM?
  • Kuidas kasutada SEM-i B2B turunduses?
  • Kuidas kasutada LinkedIn-i B2B turunduses?
  • Kuidas kasutada Twitterit mõjuliidriteni jõudmiseks?
Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi, iseseisvat kodust tööd ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku koos iseseisva tööga on 32 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes osaleb koolitusel ja esitab koduse töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10.

Koolitaja

Matis Metsala töötab HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996 aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis, viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil www.turundusproff.ee

Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta.

Koolituste hind

Koolituse hind 250€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koduse töö hindamist ja tagasisidet koolitaja poolt, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee, koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat ning tunnistust või tõendit koolituse läbimise eest.

Koolituste toimumise ajad