23.03.15

Kumb on olulisem kas toode või tarnija?

Kui suurt rolli mängib tarnija? Kumb on olulisem toode või tarnija? Milline on hea koostöö?

Nendele küsimustele vastab Katrin Riisalu, Selveri ostudirektor: Tarnija mängib kaubanduses väga suurt rolli, sest tema oskused ja teadmised, kuidas toodet meile müüa on väga olulisel kohal. Tarnija peab toodet tundma, oskama tuua välja toote häid omadusi ja nii, et kauplusel tekiks huvi ja kliendil tekiks huvi. Toode on oluline kliendi jaoks, sest tema ju ei tea ega puutu kokku tarnijaga. Pigem on kliendi jaoks olulisel kohal toote kvaliteet ja omadused. Tarnija on meile partner, kellega koostöös toodet kliendile maha müüa, mis tähendab, et väga tähtis on usaldus ja vastastikune sobivus ning üksteisemõistmine. Tarnija peab oskama positsioneerida oma toodet, selgitama kuidas turundab, kellele on tema toode mõeldud ning milliseid turunduskanaleid kasutab? Kusjuures on ka tooteid mis ei vaja turundamist. Nt vajavad eriti turundamist saia- ja leivatooted, kohupiimatooted, jogurtid. Toode peab tekitama tarbijas huvi - miks ta peaks seda ostma. Eriti soovitame uute toodete puhul degusteerimist, läbi mille tutvustada uusi maitseid  ja pakendeid tarbijale.

Kuula Turundusraadio saadet teemal Ostujuhtimine!

Tule koolitusele Ostujuhtimine!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel