25.09
2017

"TURUNDUSE TULEJOONEL VOL 9" JAGAS NÄPUNÄITED INNOVAATILISE TOOTEGA VÄLISTURULE MINEMISEKS

Turunduse tulejoonel, millest on saanud tore Marketingi Instituudi traditsiooniline koolitusaasta avaüritus, toimus 20.septembril juba 9 korda. Huvi kauaoodatud ürituse vastu on alati olnud suur, nii ka sel aastal. Alustasime õhtut bakalaureuse- ja magistritööde autasustamisega. 

Parima bakalaureusetöö võitja on KATI KUUSTIK  Tarkvarateenuste hinnastamine Magi Metrics Ltd näitel “, Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna kolledž

Bakalaureuse töödest jõudsid finaali ka:

  • MERILY VIITA “Marketing towards religious groups”, Estonian Business School
  • RASMUS VAINO “Eesti kui turismisihtkoha tajutud ja visandatud online-kuvandi tähistuste analüüs Instagrami fotode sügavõppe abil”, Tallinna Ülikool

Parima magistritöö võitja on RENE POLJAKOV Kasutajate kaasamine ettevõtte internetiturunduse tõhustamisse OÜ Fitlap näitel”, Tartu Ülikool

Magistritööde finalistid olid ka:

  • KRISTIN KESKÜLA “Asukoha ja lojaalsuse mõju ostukoha valikule: Veeriku Selveri juhtumiuuring”, Tartu Ülikool
  • PIRET ALVRE “The impact of interface animations on the user experience: directing customer's attention in online shopping sites”, Tallinna Ülikool

Soojad õnnesoovid võitjatele! Tutvu lõputöödega siin.

 

Anu-Mall Naarits (Marketingi Instituut) jagas üritusel praktilisi nõuandeid, kuidas innovaatilised tootega välisturule siseneda. Lisaks tõi kohalolijateni reaalseid kogemused Nelly Vahtramaa, ettevõttest RemedyWay OÜ. Kaasahaaravatele ettekannetele järgnes aruteluderohke networking workshop, mis tõi lahendusteks põnevaid ideid.

Õhtu lõppes loosikampaaniaga.

Täname koostööpartnereid: Erinevate Tubade Klubi, RemedyWay, Kadarbiku, Spoony.

Kohtumiseni „Turunduse tulejoonel vol 10“! Fotode autor Triin Värv. Vaata ürituse galeriid:

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel