30.06
2017

Turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss 2017

Marketingi Instituut kuulutab juba seitsmendat korda välja konkursi parima turundusalase bakalaureuse- ja magistritöö leidmiseks. Konkursi eesmärk on populariseerida turunduse eriala ning hoida silm peal huvitavatel valdkonnapõhistel uurimisteemadel. Oodatud on kõik lõputööd, mis on kaitstud 2016 / 2017 õppeaastal Eesti ülikoolides või välisülikoolides Eesti tudengite poolt. Tööd võivad olla nii eesti, inglise, vene kui ka rootsi keeles.    

Parima bakalaureuse- ja magistritöö auhinnaks on 300€!

Tööde esitamise lõpptähtaeg on 30. juuni 2017 

Võitjad kuulutatakse välja hiljemalt 15. september 2017. 

Osalemiseks saada oma lõputöö koolitus@mi.ee.

Konkursi tingimused:

  • Marketingi Instituudil on õigus sobiva võidutöö puudumisel auhind jagada osadeks.
  • Marketingi Instituudi otsus on lõplik.
  • Auhinna saaja maksab üksikisiku tulumaksu.

 

 

 

 

  2016 aasta bakalaureusetööde konkursi võitja Kristel Kõiva töö teemaks oli "The impact of attributes and reviews on young adults’     decision-making process in hotel booking."       

 "Kui ausalt vastata, miks ma oma lõputöö Marketing Instituuti saatsin, siis sellepärast, et olin uhke oma viimaste kuude jooksul kirjutatu üle. Marketing Instituudi poolt saadud tunnustus kasvatas minus huvi turundusvaldkonna vastu. Nende korraldatud seminarid, konverentsid ja ka  sotsiaalmeedia postitused annavad mulle igapäevaselt häid ideid ja motivatsiooni alustava ettevõtjana. Minu jaoks oli ainuüksi sellest konkursist  osavõtt pool võitu. Sinu peen lõputöö ei pea pärast kaitsmist arvutisse ära kaduma - saada oma töö ja pane ennast proovile!" Kristel Kõiva

 

  2016 aasta magistritööde konkursi võitja Aune Aunapuu töö teemaks oli "Otsingumootori reklaamile tehtavate kulutuste riikidevahelised erisused". 

 "Marketingi Instituudi konkursi kõige suurem väärtus minu jaoks oli oma uurimuse tutvustamise võimalus märksa laiemale lugejaskonnale kui seda olid juhendaja ja kaitsmiskomisjon. Konkurss on tänuväärne, kuna võimaldab saada kinnitust uuritud teema olulisusele ning avab diskussioone konkreetses magistritöö valdkonnas töötavate inimestega. Magistritöö kirjutamine nõuab palju tööd ja pühendumist ning on suurepärane tunne saada laiemalt lugejaskonnalt kinnitust, et tehtud töö tulemustel on lugejaskonnale sisuline väärtus. Kui suur töö on tehtud, siis oma töö konkursile saatmine on väga väike vaev, kuid konkursist saadud positiivne tagasiside jääb kauaks meelde." Aune Aunapuu

 

 

 

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel