20.04
2017

PARE aastakonverents "Päev pärast homset"

Tekita VAU-elamus ja saad vastutasuks lojaalsed kliendid

Kliendilojaalsus on midagi, millest unistab iga ettevõtte omanik, juht, turundaja, ... Uue kliendi saamine on 6-7 korda kallim kui olemasoleva kliendi hoidmine. See on fakt. Üks maailma edukaim e-kaubanduse ettevõtte Zappos.com teab seda, mistõttu Erica Javellana ettekanne „The Culture of Service – The Zappos Story“ 20.-21. aprillil Tallinnas toimuva konverentsi „Päev pärast homset“ raames on väärt kuulamist.

Zappos.com on USA online kinga- ja riidekaubamaja, mille peadpööritav kasv riskantsest start-up’ist üle miljardi dollarilise käibega ettevõtteks on tõeline ameerikalik edulugu. Tänaseks töötab Zappos.com’is üle 1 500 töötaja. Ettevõtte tegevjuht Tony Hsieh on ettevõtet juhtides keskendunud kolmele olulisele valdkonnale: klienditeenindus, kultuur, töötajate arendamine ja koolitamine.

Zappos.com ei ole keskpärane ettevõte, kes pakub keskpärast teenindust ja kus töötavad keskpärased inimesed. Vastupidi. Zappos.com on pääsenud lausa seitsmel korral FORTUNE’s 100 Best Companied to Work For ® edetabelisse ning e-kaubamaja paistab silma kõrge kliendilojaalsuse poolest. VAU-tekitamine on Zappos.com’i üks kümnest põhiväärtusest. See eeldab aga klientide väga head tundmist, millesse Zappos.com on investeerinud palju aega ja raha. Lisaks on olulisel kohal inimlik mõõde, sest ükski tehnoloogia ei ületa suurepärast klienditeenindajat.

Mis on Zappos.com 10 põhiväärtust? Kuidas luua kultuur, mis on ühtlasi ka lõbus ja veider? Kuidas muuta kultuur ettevõtte igapäevaste tegevuste osaks? Kuidas töötajate võimustamine aitab tõsta kliendilojaalsust? Kuidas luua tugevam emotsionaalne side töötajate ja klientidega? Neile ja paljudele teistele küsimustele saad vastused 20.-21. aprill 2017 Tallinnas toimuval XXV PARE Personalijuhtimise Aastakonverentsil "Päev pärast homset", mille üheks peaesinejaks on Zappos.com esindaja Erica Javellana (USA).

PARE konverentsi teisteks peaesinejateks on Thinkers50 juhtimismõtlejate hulka kuuluv London Business School’i strateegia ja ettevõtluse professor Julian Birkinshaw (UK), kes räägib kuidas muuta organisatsioon tulevikukindlaks. Rice University juhtimise ja psühholoogia professor ning tunnustatud juhtimiskoolitaja Brent Smith (USA), kes räägib kuidas luua uutmoodi partnerluse tingimustes tulemuslik meeskond. Lisaks on konverentsi programmis ja töötubades tulemas veel palju põnevat. 

Tule ja mõtle kaasa XXV PARE Personalijuhtimise Aastakonverentsil "Päev pärast homset" 20.-21. aprillil 2017 Tallinnas!

Lisainfo ja registreerimine PARE kodulehel

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel