19.06
2017

Miks osaleda turundusteemalisel bakalaureuse- ja magistritööde konkursil?

Romet Järvela on Tallinna Ülikooli bakalaureuse õppekava lõpetanu, kes osales Marketingi Instituudi korraldataval turundusteemaliste bakalaureuse- ja magistritööde konkursil 2016 ja võitis eriauhinna. Tema töö pealkiri oli “Veenmisvõtete kasutamine Youtube’i videoblogijate näitel”. Tänu sellele, et ta sai on CVsse lisada konkursil osalemise, on ta nüüdseks Tallinna Õpetajate Maja turundusassinstent.

 

Romet Järvela kommentaar:

Mul on hea meel, et Tallinna Õpetajate Maja andis mulle võimaluse ja julges noore inimese enda tiimi võtta. Usun, et saan aidata majal areneda ja näha värske pilguga kitsaskohti. Eelnevalt polnud mul vähimatki aimu, et Raekoja platsi ääres asub nii väärika ajalooga hoonete kompeks. Usun, et enamus lugejaid ei tea, et näiteks 99 aastat tagasi asus siin ka Ajutine Valitsus ministeeriumidega.

Õpetajate Majas töötamise puhul mulle meeldib, et mul on siin palju vabadust. Ma saan teha oma tööd piiranguteta ning mulle on võimaldatud ka paindlik tööaeg, mis tegelikult peaks tänapäeval olema iseenesest mõistetav. Mulle väga sobib ka direktori avatud meel uute lahenduste suhtes, sest ainult nii on võimalik Õpetajate Majal areneda. Ta mõistab, et ajaga peab kaasas käima ning et paindlikus on oluline nii töötajatele kui ka klientidele.

Väljakutset pakub Õpetajate Maja huvikursuste turundamine erinevale sihtrgrupile DJ-õpitoast keraamika töötoa või näitlejameisterlikkuseni välja. Lisaks veel ruumide turundamine pidulikust Kroonisaalist koolitusruumideni, millel on jällegi erinev otstarve ja klient. Turundusteemalise lõputööde konkursil osalemine ja eriauhinna võit aitas rikastada minu CV-d ja oli kindlasti abiks töökoha leidmisel. Soovitan ka teistel oma lõputööga konkursil osaleda hoolimata sellest, mis hinde sa selle eest koolis said. Pole ju midagi kaotada – lihtsalt saada see fail ära.

 

Rometi tööandja, Tallinna Õpetajate Maja juhataja Allan Kaljakini kommentaar:

Romet Järvela, oma profiililt äsja erialase kõrghariduse (reklaam ja imagoloogia) omandanud noor inimene oli meie kindel valik ja see on ennast juba igati õigustanud.  Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits esitas  5. mail linna hallatavate asutuste juhtidele küsimuse nende ootuste kohta koolitusel "Ülevaatlikult turundusest". Üheks küsimuseks oli, kuidas organisatsiooni turundust värskendada. Tegin nalja ja ütlesin, et võtku eeskuju Õpetajate Majalt, kes sellele probleemile on juba lahenduse välja mõelnud - noor turundusjuht, värskete lennukate ideedega aitab teha restardi ning anda uut hingamist.

Õpetajate Majja tööle asudes sai ta endale mentori.  Turundusteemaga oli kõigist töötajatest kõige rohkem kokku puutunud direkor ise. Rometil on olnud võimalus üle vaadata viimaste aastate turundusalased tegevused, eelarve ning analüüsida ja anda oma hinnang selle tulemuslikkusele. Tänu vast omandatud erialastele teadmistele on ta saanud kolleegidelt usalduskrediiti ja vabad käed otsustamaks, milliste turundustegevustega tasub jätkata ja millised asendada uute, enda väljapakututega. Arvestades meie digitaliseerunud maailma, seadis ta fookuse just nimelt veebipõhisele turundusele (Facebook, Google ja loomulikult veebileht) ja suunata sinna varasemast rohkem vahendeid paberkandja ja välimeedia arvelt. Teda on kaasatud kõikidessee maja teenuseid puudutavatesse aruteludesse, osalenud uute huvikursuste juhendajatega läbirääkimistel, aidanud koostada kursuse eelarveid ja korrigeerida varasemate kursuste hindasid vastavalt oma koostatud konkurentsi- ja turuanalüüsile. Vähem olulisem ei ole ka töökeskond ja –tingimused: avar omaette kabinet, sõbralikud kolleegid ja nende siiras toetus ning paindlikkus tööaegades.
Sündmus- ja koolituskeskusena toimub Õpetajate Majas palju põnevaid kursuseid ja koolitusi, kus maja töötajad saavad osaleda ning Rometilgi on juba avanenud enesetäiendamise võimalus. 
Usun, et ta on saanud Õpetajate Majas hea võimaluse eneseteostuseks ja rakendada mitmeid aastaid kestunud õpingute käigus saadud teadmisi ja oskusi. 
Õpetajate Maja on tänu aasta alguses ilmunud uuele, kaasaegsele kodulehele ja Rometi liitumisega meeskonda läbi teinud tõelise uuenduskuuri, mille tulemused avalduvad loodetavasti sügisel peale huvikursuste uue hooaja käivitumist.

 

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel