10.07
2015

Lõputööde konkursil osalevate tööde teemad

Selleaastane konkurss on taakord osalejaterohke ning võitjate väljaselgitamine saab olema raske. Esmapilgul tunduvad lõputööde teemad väga kaasaegsed, huvitavad ja praktilised. Et saada aimu, millistel turundusalastel teemadel üldse kirjutatakse, toome Teieni kõik tänavused konkursil esitatud tööde teemad. 

Bakalaureusetööd:

  • Eveli Iloste "Kliendikogemuse juhtimise juurutamine OÜ Gospa näitel"
  • Sandra Kivisaar "Turismisihtkoha turunduse teooria ja praktika Eesti näitel"
  • Laura Kukemelk "Äriklientide suhtumine iseteeninduslikesse teeninduskeskkondadesse OÜ Stillabunt näitel"
  • Gerli Selge "Neuroturunduse kasutamisvõimalused toote pakendi disainis"
  • Hanna Heering "Kampaania "Tule maale" kogemus Misso valla näitel"
  • Rasmus Prees "Kliendilojaalsusprogramm ja selle jätkusuutlikkuse analüüs ettevõtte Lyoness näitel Eestis"
  • Ermo Tikk "Brändiarhitektuuri arendamine AS Põltsamaa Felix näitel"
  • Kadri Tammistu "KayTeeCreative brändi loomine"
  • Tarmo Tähiste "Konkurentsipositsiooni hindamine kiiralaenuettevõtte Ferratum Estonia näitel"
  • Siret Kristel "Lastele suunatud reklaam läbi laste silmade AS Kalevi reklaamide näitel"
  • Taavet Mill "Eesti Elektromobiilsuse programmi autorendi kasutajaskonna rahulolu uuring"
  • Maarika Martins "Digitaalne kirjastamine koomiksi näitel"
  • Teele Hein "Brändide esinemine Eesti elustiiliblogides"
  • Gea Käsper "Konverentsibüroo turundustegevused sotsiaalmeedias Eesti Konverentsibüroo näitel"
  • Rauno Sigur "Ehitusettevõtjate hinnang loodussõbralikele ehitusmaterjalidele tööstuskanepi näitel"
  • Karina Vesman "Scalematic OÜ Saksamaa turule sisenemise analüüs"
  • Tiina Tasa "Ettevõtte eetilise imago kujundamine Eesti ettevõtetes"
  • Priit Arvisto "Kassiliiva ostuotsuse mõjutajad 21-40 aastaste kõrgharidusega Eesti naiste hulgas"
  • Meryl Kärner "Toitlustusettevõtte turundamine sotsiaalmeedia kaudu Eesti 50 parima restorani ja Tripadvisor näitel"
  • Kristel Kirs "Majutusettevõtte turundus sotsiaalmeedias Radisson Blu Sky hotelli näitel"
  • Ave Eerma "Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste Kõrgema Sõjakooli reklaam ajateenijate ja kadettide pilgu läbi"
  • Liisi Miller "Turunduskommunikatsiooni tõhustamine Saarema Spordikooli näitel"
  • Liia Pjatakova "Eestlaste ja venelaste ostumotiivide erinevus Eesti šokolaadi turul"
  • Kaupo Kõiva "Tarbijate hoiakud Facebooki fännilehtedesse"
  • Mikk Sander Lemberg "Tartu linna sihtkoha brändimise hindamine 2013.aasta suvekampaania põhjal"
  • Sander Sillavee "Blogide kasutamine sihtkoha turunduses"
  • Kadri Kõivik "Korduvkülastuse kavatsuse kujunemise tegurid Tartu aasiapäraste toitlustuskohtade näitel"
  • Kristel Kaljuvee "Eesti sotsiaalmeedia mikrokuulsuste kasutatavad tähelepanu pälvimise strateegiad"
  • Birk Põldme "Business-to-business müügistrateegia kujundamine OÜ Frog Plastic näitel"
  • Kati Kalden "Külastajarahulolu mõjutegurid muuseumiga SA Eesti Vabaõhumuuseumi näitel"
  • Heili Ollin "Ettevõtte ühiskondliku vastutuse seosed kliendilojaalsusega OÜ Takso näitel"
  • Lauri Vilt "Google Adwords kasutamise tulemuslikustamine Tallinna Lauluväljaku näitel"
  • Keily Traks "Nordea panga brändi tarbijaväärtus Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor üliõpilaste seas"
  • Kirsika Viiksten "Tarbijate hoiakud ökotoiduainete suhtes Tallinna Ülikooli üliõpilaste näitel"
  • Kati Kreekman "Suhteturundus ärikliendile hotell L'ermitage näitel"
  • Oliver Annikve "Kliendilojaalsuse säilitamise strateegia Estraveli näitel"
  • Liisa Erdel "Teenuste turundamine Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku näitel"
  • Markus Mõttus "Uue toidumärgi lansseerimise probleemidest ja võimalustest katusbrändi "Ehtne talutoit" näitel"
  • Helen Makus "Turunduskommunikatsioon Facebookis ettevõtete Stand-Up teater POINT ja 7Blaze näitel"
  • Mariliis Lilienberg "Finantsteenuste reklaamide eetilisusest Eestis"
  • Annika Altmäe "Tarbijakaitseameti e-kaubanduse teavituskampaania ja aktiivsete e-ostlejate tarbimispraktikad"
  • Pirjo Falten "AS Eesti Posti brändi muudatuse mõju ettevõtte klienditeenindajate tööle"

Magistritööd:

  • Katrina Kaubi "Kollektsiooni turundamine sotsiaalmeedia kanalite kaudu"
  • Maarit Kiinros "Päritolumaa ja selle maine mõju tarbija ostuotsusele viinamarjaveinide näitel"
  • Enid Udras "Lastele suunatud toiduturundus"
  • Marika Kuul "Info ja kujunduselementide tajumine tootepakendil olenevalt nende paigutusest ja suurusest"
  • Ants Liivat "Tallinna Tehnikaülikooli veebilehekülje kasutajakogemuse ja teenuste leitavuse analüüs"
  • Kadri Eisenschmidt "Pildiline enesepresentatsioon Instagramis nelja Eesti poliitiku näitel"
  • Marily Saar "Teeninduskvaliteet ja sellega seotud tegurid Sportland Eesti AS Tartu kaupluse näitel"
  • Anna Lindpere "Broadening storytelling boundaries: A Comparison of Single Media and Cross-Media Storytelling with Regards to Campaign Outcomes"
  • Magnus Räpp "Brändi kuvandi emotsionaalsete komponentide mõju tarbija ja brändi vahelise emotsionaalse suhte tugevusele"
  • Rauno Raal "Turunduskommunikatsiooni sõnumistrateegia kujundamine Eesti Pandipakend OÜ näitel"
  • Taavi Tamm "Suhteturundus rakendades sotsiaalmeediat Tartu Ülikooli Pärnu Kolledži näitel"
  • Liisa-Maria Lees "Tööandja brändi vajalikkus, strateegilised tegevused ja kasu: Eesti "Unistuste tööandja 2014" ettevõtete uuring"
  • Evelin Pani "Eesti keskkonnasõbralike ettevõtete konkurentsieelised välisturgudel"
  • Kadri-Ann Lell "Turundusarusaamad ning turunduspraktikad maapiirkonna väikeettevõtjatest toidukäitlejate näitel"
  • Inna Yakhnitskyy "Lõhnaturunduse kasutamise võimalused kahe ettevõtte näitel"
  • Hannes Namsing "Sportliku pokkeri mängimise seos hasartmängudega Eestis"
  • Marek Kannike "Brändi tuntuse mõõtmine riidepoe Reserved näitel"
  • Paula Toomel "Emotsioonide mõju tarbija ostukäitumisele süvamuusika kontserdipiletite ostmisel"
  • Hanna Niitmets "Tugeva tööandja brändi arendamine Eesti ettevõtetes ja selle mõju värbamisele"
  • Marilin Rosenberg "Konverentsiürituste toimumiskoha valiku ostuotsustusprotsess Eesti äritarbijatest assotsiatsioonide näitel"
  • Kaisa Kaldoja "Turunduse terminivara korrastamine õppekirjanduse näitel"
  • Sander- Mel Mellikov "Sponsorlus ettevõtete turunduskanalina ja korvpalli rahastajana"
  • Ülo Mängel "Teenusepakkuja valiku kriteeriumid raamatupidamisteenuse näitel"
  • Tiina Pakk "Propagandatehnikate kasutamine peaministrikandidaatide eestikeelsetes valimisdebattides 2015.aastal"
  • Jaana Alevi "Impulsiivne ostukäitumine ja seda mõjutavad tegurid"
  • Merle Hunt "Brändi positsioon ja selle ümberpositsioneerimine Belvita näitel"
  • Jurgen Herzmann "Jagamismajanduse toimimine kasutajalt kasutajale veebikeskkonna näitel 
  • Tiia Toming "Organisatsiooni ostuprotsess Eesti jaekaubandusettevõtete näitel
  • Jekaterina Balujeva "eWOM communication in social media: A study of its antecedents in higher education context"
  • Kaidi Suitslepp "Organic food promotion by investigating Estonian green consumer: case of Biomarket ltd."
  • Kaia Kriiva "Influencing competitiveness of e-business through value creation from business perspective"
  • Veiko Ristissaar "Internetiturunduse kanalite kuluefektiivsus Eesti rakenduskõrgkoolide näitel"
  • Greta Kingola "The impact of stock price on marketing decision variables"
  • Sirli Kalep "Presidendi suhtlus avalikkusega traditsioonilises meedias ja sotsiaalmeedias"
  • Kristiine Veinpere "Fänniklubide roll korvpalliklubide turundamisel BC Kalev/Cramo fänniklubi näitel"
  • Tanel Same "Forging brand alliances: objectives, readiness and selection of partners in Estonia"
  • Siim Padar "Teenusedisaini protsessid eri liiki teenuste lõikes"

Täname veelkord kõiki, kes töö esitasid! Võitjad selguvad hiljemalt 15.septembriks 2015. Mõlemas kategoorias on võidutööle auhinnaks 300€!

Tutvu ka meie uue "Praktilise turunduse" koolitusega!

Kommenteeri meie Facebooki lehel