100 Ideed

Leave blank for all. Otherwise, the first selected term will be the default instead of "Any".

VIDEO: Kuidas lojaalsusprogrammist rohkem kasu saada?

Jānis Zeps​, kes on Coalition Rewards,digitaalturunduse direktor Lätis jagab kogemusi PINSi näitel kuidas lojaalsusprogrammist kõige rohkem kasu saada. Janis oli esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Mäng.Start.Turundus.Võit".

15. juuni 2015
Loe edasi

Kas kliendil on alati õigus?

Kui tuli välja lause, et kliendil on alati õigus, siis paljud ettevõtted hakkasid seda kasutama nurgakivina oma ettevõtmistes.  Ei ole midagi halba oma klientide õnnelikuks tegemises. Kuid oluline on märgata seda, kui oled läinud liiga kaugele.

19. jaanuar 2015
Loe edasi

ARTIKKEL: Lojaalsuspreemiad jäävad hiljaks

Võitlus klientide lojaalsuse nimel algab kohe, kui inimene on allkirjastanud lepingu. Kuid uuringud näitavad et enamik klientidest tunnetavad tehingust tulenevat reaalset kasu alles väga pika aja pärast.

12. jaanuar 2015
Loe edasi

ARTIKKEL: 8 sammu klientide pahameele võitmiseks

Ükskõik kui toreda ja suurepärase ettevõttega on tegemist, tuleb sul ikkagi silmitsi seista kliendi kaebustega. Tegemist võib olla arusaamatuse, personaalse konflikti vms.

8 sammu klientide pahameele võitmiseks on:

17. november 2014
Loe edasi

ARTIKKEL: Hoop kliendikaardi strateegiale

Humby väidab et Tesco turundajad on unustanud klubikaardi strateegilise eesmärgi – tänada klienti – vaid on muutunud häirivaks sihtgrupile, saates neile erinevaid ja mitte asjakohased pakkumisi. Klubikaardist on saanud lihtsalt uus turunduskanal.

3. november 2014
Loe edasi

Soome klienditeeninduse ekspert: klient peab saama valida suhtlusviisi ettevõttega

Turundusraadio saates rääkis Soome klienditeeninduse ekspert Kari Korkiakoski firmast Futurelab Oy, et aastaks 2020 kujuneb iga brändi suurimaks komponendiks kliendikogemus, mis ületab nii toote kvaliteedi- kui hinnaargumendid. Oskus pakkuda klientidele parimat teenindust saab Korkeakoski sõnul alguse sellest, et klient saaks teenusepakkujaga asjaajamiseks valida just talle sobiva suhtlusviisi ja kanali.

21. mai 2014
Loe edasi

Christophe Kittel vastab küsimusele

Christophe Kittel vastab küsimusele: Kas boonuspunktid ikka veel mōjuvad ja kas suured numbrid nende andmisel mōjuvad rohkem? Kuigi nende lunastamise vōimalused on väga minimaalsed...

8. mai 2014
Loe edasi

John Kennedy vastus küsimusele

John Kennedy, kes on Neuner+Kennedy Konsultatsioonibüroo asutaja, vastab küsimusele: Miks ja kui tihti tuleb lojaalsele kliendile meelde tuletada, et tänan sind lojaalsuse eest. Kampaaniates püütakse ainult uusi kliente aga harva tehakse SAMAL ajal lojaalsetele klientidele kummardus. Kas on näiteid heast praktikast?

8. mai 2014
Loe edasi

Kliendilojaalsuse võitmise nipid

Parimaid viise iga ettevõtte jaoks oma klientide lojaalsuse võitmiseks on kompromissitu suhtumine: „jah, ma saan teid aidata“, rääkis rahvusvahelise haardega lojaalsuskonsultant John Kennedy Turundusraadio saates.

29. aprill 2014
Loe edasi

Kliendilojaalsuse võitmise nipid

Parimaid viise iga ettevõtte jaoks oma klientide lojaalsuse võitmiseks on kompromissitu suhtumine: „jah, ma saan teid aidata“, rääkis rahvusvahelise haardega lojaalsuskonsultant John Kennedy Turundusraadio saates.

29. aprill 2014
Loe edasi